آوای جنوب

شهردار دوگنبدان خبر داد: اتمام ۱۹ پروژه عمرانی در شهر دوگنبدان

شهردار دوگنبدان از اتمام ۱۹ پروژه عمرانی به مبلغ ۳۴ میلیارد ریال طی سالجاری در شهر دوگنبدان خبر داد.
آوای جنوب
شهردار دوگنبدان از اتمام ۱۹ پروژه عمرانی به مبلغ ۳۴ میلیارد ریال طی سالجاری در شهر دوگنبدان خبر داد.

اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۱۹ پروژه شهر دوگنبدان به مبلغ ۳۴ میلیارد ریال طی سه ماهه اخیردر این شهر به پایان رسید.

شهردار دوگنبدان با اشاره به پروژه‌ها گفت: این پروژه‌ها مشتمل بر جدول‌گذاری، پیاده رو سازی، احداث کنارگذر، احداث پارک محله‌ای، پل هوایی، کانال سازی، احداث سردخانه کشتارگاه طی سه ماه اخیر از جمله‌پروژه‌هایی بوده که در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات آسفالت در برخی از مناطق شهر دوگنبدان بیان کرد: همچنین آسفالت معابر محلات پانصد دستگاه، کوی کارکنان دولت، ۱۰۸ دستگاه و رزمندگان که مجموعا به متراژ ۳۵۰ هزار متر مربع بوده  در سه ماهه اخیر سال جاری صورت گرفته است.

زینل زاده عنوان کرد: زیرسازی و بیس ریزی محلات کلان‌شهر انتهای شهرک معلم، بلوار دانشجو، کوی فرهنگیان شمالی و جنوبی به متراژ ۲۰۰ هزار متر مربع از دیگر اقدامات شهرداری دوگنبدان در سه ماهه سالجاری بود که انجام گرفته است.

شهردار دوگنبدان در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی که در دستور کار قرار گرفته، خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۱۳ پروژه عمرانی به مبلغ ۵۱ میلیارد ریال  از دیگر اقدامات و پروژه‌های عمرانی این شهر است که در دستور کار شهرداری دوگنبدان قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به  دریاچه پارک نفت  که در پارک شهدای نفت احداث خواهد شد، بیان کرد: برای این پروژه که در حال اجرا است اعتبارات جداگانه‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president