آوای جنوب

بررسی مشکلات شهروندان گچسارانی در روز دیدار چهره به چهره با فرماندار گچساران+تصاویر

فرماندار گچساران گفت: دیدارهای چهره به چهره موجب دسترسی آسان‌تر مردم به مسوولان شده و مسوولان نیز شناخت بهتری از مشکلات پنهان‌مانده به دست می‌آورند.

آوای جنوب

فرماندار گچساران گفت: دیدارهای چهره به چهره موجب دسترسی آسان‌تر مردم به مسوولان شده و مسوولان نیز شناخت بهتری از مشکلات پنهان‌مانده به دست می‌آورند.

عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: فرمانداری گچساران روز دوشنبه هر هفته را به دیدار مردمی و بررسی مشکلات شهروندان گچساران اختصاص داده است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274956/1388

وی با اشاره به دیدارهای مردمی گفت: دیدار چهره به چهره با مردم موجب رضایتمندی مردم و لمس مشکلات آنها بدون واسطه خواهد شد که این کار موجب اعتماد و رضایت مردم از نظام، دولت و مسوولان خواهد شد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274957/1389

فرماندار گچساران با اشاره به این دیدارها، برگزاری ملاقات عمومی با شهروندان را امری مهم دانست و گفت: این حق قانونی مردم است که بتوانند با مسوولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک معضلات و مشکلات خود را مطرح کنند.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274950/1382

وی عنوان کرد:  آشنایی با مسائل و مشکلات مردم می‌تواند مدیران را برای برنامه‌ریزی‌های بهتر در حوزه‌های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و در جهت خدمت به نظام و مردم استفاده شود.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274946/1378

فرماندار گچساران افزود: کمتر کاری که مسوولان می‌توانند برای مردم انجام دهند شنیدن درد دل آنهاست و همین دیدارهای رو در رو و بررسی مشکلات است که مردم به مسؤولان اطمینان پیدا می‌کنند.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274961/1393

رحیمی با بیان اینکه به صورت معمول در هر هفته در روز دیدار مردمی تعداد کثیری از شهروندان به صورت چهره به چهره به بیان مشکلات خود می‌پردازند، گفت: دیدارهای چهره به چهره  موجب دسترسی آسان‌تر مردم به مسوولان شده و مسوولان نیز شناخت بهتری از مشکلات پنهان‌مانده به دست می‌آورند.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274951/1383

فرماندار گچساران هدف از برگزاری این دیدارها را تکریم بیشتر مراجعه‌کنندگان و تسهیل در انجام خدمات دانست و  گفت: باور و اعتقاد ما بر این است که ارباب رجوع ولی‌نعمت ما بوده و در این خصوص، تلاش باید بر برطرف شدن سریع‌تر امور باشد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274947/1379

رحیمی معتقد است رعایت اخلاق اسلامی همچنین تکریم ارباب رجوع باید همواره سرلوحه و ملکه ذهن مسوولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص دیدارهای مردمی در محل فرمانداری گچساران مشکلات و درخواست‌ها دریافت و پس از بررسی و کارشناسی برای برطرف شدن به مراجع ذی‌ربط ارسال خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه تلاش همه مجموعه فرمانداری گچساران انجام امور و رسیدگی به مشکلات و نیازمندی‌های مردم گچساران است، خاطرنشان کرد: در این خصوص برنامه‌های مختلفی در دستور کار فرمانداری گچساران است که ازجمله بازدید سرزده از ادارات در راستای مشاهده عملکرد مسوولان در خدمت‌رسانی به مردم  را می‌توان نام برد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president