آوای جنوب

انتظارات سرمربی تیم فوتسال گچسای جنوب گچساران از تاجگردون و فرماندار

سرمربی فوتسال گچسای جنوب گچساران گفت: انتظار حمایت مسوولان شهرستانی از تیم فوتسال گچسای جنوب را داریم.
 آوای جنوب
سرمربی فوتسال گچسای جنوب گچساران گفت: انتظار حمایت مسوولان شهرستانی از تیم فوتسال گچسای جنوب را داریم.

 سرمربی تیم فوتسال گچسای جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: صعود تیم فوتسال گچسای جنوب به مرحله بعدی مسابقات لیگ دسته دوم کشور نتیجه تلاش، همدلی و فعل خواستن مجموعه تیمی بوده است.

مازیار کودایی تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ فوتسال گچساران تیم گچسای جنوب که متشکل از جوانان بومی این شهرستان است موفق شد با اقتدار از گروه خود صعود کند.

وی ادامه داد: صعود فوتسال گچسای جنوب در حالی رقم خورد که یک هفته به پایان مسابقات این تیم از گروه خود صعودش را حتمی کرد.

کودایی افزود: این تیم در نهایت قدرت، لیاقت، شایستگی و بدون هیچ امکاناتی به مرحله نهایی لیگ دسته دو کشور راه یافت.

وی با تقدیر و تشکر از هواداران و کسانی که از این تیم حمایت کرده‌اند، ابراز کرد: برای ثبت حماسه‌ای درخشان در تاریخ فوتسال گچساران تیم گچسای جنوب نیازمند حمایت‌ها و کمک‌های همه جانبه مردم عزیز، مسوولان ادارات به خصوص فرماندار گچساران و نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی است.

کودایی با بیان اینکه این تیم به صورت خصوصی مدیریت می‌شود و متعلق به مردم خونگرم گچساران است، عنوان کرد: انتظار ما از فرماندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان و نماینده مردم گچساران و باشت این است که در ادامه مسیر از این تیم حمایت کنند.

سرمربی فوتسال گچسای جنوب گچساران بیان کرد: با توجه به فرصت‌های کم و موقعیت‌های مناسبی که در حال حاضر تیم گچسای جنوب دارد انتظار می‌رود مسوولان حمایت همه جانبه‌ا از این تیم داشته باشند.

کودایی در پایان با تشکر از حضور و حمایت پیشکسوتان شهرستان در کنار این تیم در اینجا لازم می‌دانم با تقدیر از این عزیزان خاطر نشان کرد:  انتظار می‌رود در ادامه مسیر آنانی که می‌توانند این تیم را تنها نگذارند.

بر اساس این گزارش، تیم  فوتسال گچسای جنوب گچساران روز پنج شنبه در ادامه این مسابقات در ارومیه به مصاف تیم فوتسال این شهرستان می‌رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president