آوای جنوب

تاجگردون: عملیات بازسازی خیابان بلادیان در هفت روز آینده به صورت قطعی صورت می‌گیرد

وی با اشاره به مجری این طرح بیان کرد: شرکت عمران بهساز مستقیم با وزارت راه و شهرسازی کشور قرار داد این کار را منعقد کرده است.
 آوای جنوب
نماینده گچساران در مجلس گفت: ایجاد فضای مدرن شهری و بانشاط هدف اصلی طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان گچساران است.
http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274672/1362

نشست ساماندهی خیابان بلادیان در فرمانداری گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، معاون استاندار و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی و همچنین مشاوران اجرای این طرح برگزار شد.

در این نشست غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: کار ساماندهی و اجرای عملیات بهسازی و نوسازی این خیابان دارای ظرافت خاصی است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274674/1367

وی با بیان اینکه زمان اجرای این طرح بسیار مهم است، عنوان کرد: تمام زیرساخت‌های لازم برای شروع عملیات بهسازی و نوسازی خیابان بلادیان انجام شده است.

تاجگردون با اشاره به مجری اجرای طرح بازآفرینی خیابان بلادیان گفت: چندین جلسه با مشاوران شرکت عمران و بهسازی تا کنون برگزار شده و برای اجرای این طرح قریب بر ۴ سال مطالعه و تحقیق صورت گرفته است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274673/1363

نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: نگاه کلی و همه جانبه به طرح‌های عمرانی نقش مهمی در پیشگیری از موازی کاری و اجرای طرح به صورت علمی و بر اساس برنامه زمانبندی دارد.

وی با اشاره به اهمیت طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان در زیباسازی مرکز این شهر قدیمی اذعان کرد:  ایجاد فضای مدرن شهری و نشاط با در نظر گرفتن رفاه عمومی مردم از مهمترین هدف اجرای این طرح است.

تاج‌گردون تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی عمومی از اجرای این طرح نقش اثرگذاری در اجرای مطلوب آن با توجه به اهمیت رضایتمندی مردم و مالکان واحدهای تجاری و مسکونی، بستر طرح ساماندهی خیابان شهید بلادیان شهر دوگنبدان را به همراه دارد.

وی با اشاره به حساسیت موضوع اجرای طرح بازآفرینی خیابان بلادیان گفت: خیابان بلادیان مکان تردد، کسب و کار ساکنان این شهر است.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای بیان کرد: این طرح شامل تبدیل خیابان شهید بلادیان به پیاده‌رو با معماری ترکیبی اسلامی و ایرانی است و علاوه بر نگاه تجاری جنبه رفاهی و زیباشناختی دارد.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?274682/1366

تاجگردون با بیان اینکه آغاز عملیات بازسازی خیابان بلادیان در هفت روز آینده به صورت قطعی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید تلاش شود که در این مدت زمان کار بازآفرینی خیابان بلادیان بدون وقفه صورت بپذیرد.

وی با اشاره به مجری این طرح بیان کرد: شرکت عمران بهساز مستقیم با وزارت راه و شهرسازی کشور قرار داد این کار را منعقد کرده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح عنوان کرد: در حال حاضر برای اجرای فاز یک بازآفرینی خیابان بلادیان مبلغ ۸ میلیارد تومان اختصاص یافته و اعتبار این طرح از اعتبارات ملی و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا ۶ ماه آینده به پایان برسد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
اجرای طرح ساماندهی خیابان بلادیان گچساران طبق برنامه زمان‌بندی
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ساماندهی خیابان بلادیان گچساران طبق برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست توجیهی کسبه بازار که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار و مسوولان استانی و شهرستانی و همچنین حضور برخی از کسبه بازار خیابان شهید بلادیان جهت اجرای طرح ساماندهی خیابان بلادیان  برگزار شد، اظهار کرد: طرح بازسازی خیابان بلادیان از چهار سال پیش مورد مطالعه قرار گرفته و طرحی کاملاً کارشناسی شده است.

پژمان نیک‌اقبالی با اشاره به فرسوده بودن این بافت و ضرورت بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده گفت: قرار نیست شهرستان گچساران طبق طرح‌های ۵۰ سال گذشته پیش برود و باید با طرح‌های نو و مهندسی و فنی این بافت‌ها بهسازی شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های مسوولان شهرستان برای خدمات رسانی به مردم عنوان کرد: تاکنون نتیجه پیگیری‌های مسوولان برای شهرستان و استان موجب موفقیت‌هایی در زمینه گوناگون شده که نمونه بارز آن اجرای طرح آبرسانی به دشت‌های امام زاده جعفر، لیشتر، خان احمد و همچنین اجرای بازسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان است که رضایتمندی مردم را در پی داشته است.

نیک‌اقبالی  با اشاره به دغدغه کسبه بازار مبنی بر تعطیلی افزود: با برنامه‌ریزی و پیشرفت طبق برنامه زمانبندی اجرای طرح هیچ مشکلی برای کسب و کار مردم و کسبه به وجود نخواهد آمد و مردم اطمینان داشته باشند که مسوولان کاری که به ضرر و زیان آنها باشد انجام نخواهند داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: مسوولان آزمایش خود را در خدمات رسانی به مردم پس داده و ثابت کرده‌اند که منفعت اجرای این طرح‌ها نصیب خود مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح با موفقیت به پایان خواهد رسید و شهرستان گچساران به عنوان پایلوت برای دیگر شهرستان‌های استان و استان‌های همجوار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president