کد خبر : 32607
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 2:46

به اینها مسوولیت ندهید/ مدیرانی که قصد سفر دارند

به اینها مسوولیت ندهید/ مدیرانی که قصد سفر دارند

حتما در این سالها با مدیرانی روبرو شده‌اید که به شما می‌گویند قصد رفتن دارند در حالی که برخی برای آینده حوزه کاری‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند برخی نیز در گپ و گفت‌شان در حال برنامه‌ریزی برای رفتن هستند.

آوای جنوب
حتما در این سالها با مدیرانی روبرو شده‌اید که به شما می‌گویند قصد رفتن دارند در حالی که برخی برای آینده حوزه کاری‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند برخی نیز در گپ و گفت‌شان در حال برنامه‌ریزی برای رفتن هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی مراد کاظم‌پور کارشناس روابط عمومی و رسانه طی یادداشتی این گونه گفت: این روزها در حالی سپری می‌شود که تا چندی دیگر دولت دوازدهم باید مشغول به کار شود.

بر همین اساس گمانه‌‌زنی‌ها در خصوص تغییرات از خرد تا کلان مطرح است و هر روز شاهد آن هستیم که در فضای رسانه‌ای و جامعه نام‌هایی مطرح می‌شود.

هر چند قصد نداریم در این یادداشت به موضوع کابینه جدید بپردازیم اما بر آن شدیم تا در خصوص انتصابات از نوع خُرد آن در سطح استان و شهرستان به صورت کوتاه بپردازیم، باشد که تلنگری باشد برای آنهایی که قرار است در انتصابات دخالتی داشته باشند.

بی‌شک مخاطب ما یکی از اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد یا از کهگیلویه و یا گچساران و یا بویراحمد خواهد بود.

و اما باز هم قصد نداریم با توجه به نتیجه انتخابات و پیروزی جریان حاکم انتخابات از آنها بخواهیم که رای جریان رقیب را در نظر داشته باشند و به رای آنها در انتصابات اهمیت دهند چرا که باید پذیرفت جریان پیروز با هر رایی که پیروز شده باشد این حق را دارد که خود برای انتخاب مدیرانش تصمیم بگیرد.

سخن اصلی ما این است حتما در این سال‌ها چه در این دولت و چه در دولت‌های گذشته با مدیرانی چه به عنوان ارباب رجوع و چه به عنوان یک دوست روبرو شده‌اید که چند کلامی از آینده و برنامه‌ریزی برای آینده خود نزد شما گفته‌اند.

برخی گلایه می‌کنند و از سختی کار می‌گویند، برخی از برنامه‌ریزی برای آینده حوزه مسوولیتی‌شان می‌گویند، برخی دیگر نیز در همان دیدارهای کوتاه مشخص است که خسته‌اند و به گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویا به ناچار آنها را مجبور کرده‌ای تا مدیر شوند.

اما روی سخنمان با آنهایی که دستی بر انتخابات دارند هیچ کدام از آنهایی نیست که گفتیم.

امروز در حالی که آرام، آرام وارد دهه چهارم انقلاب می‌شویم هنوز استانمان از محرومیت رنج می‌برد و این چیزی مختص به این و آن نیست و در یادداشت‌های گذشته نوشتیم آن زمان که دیگران در استان‌های دیگر مشغول کار و تلاش بودند، ما مشغول بازی‌های سیاسی بودیم و امروز نیز هنوز در بالا و پایین کردن بودجه برای راضی نگه داشتن هر سه طرف هستیم تا همه راضی باشند.

و اما حتما در این سالها با مدیرانی روبرو شده‌اید که به شما می‌گویند قصد رفتن دارند در حالی که برخی برای آینده حوزه کاری‌شان برنامه‌ریزی می‌کنند برخی نیز در گپ و گفت‌شان در حال برنامه‌ریزی برای رفتن هستند.

آری برخی مواقع با مدیرانی روبرو می‌شوید که هدف اصلی‌شان رفتن به شیراز، اصفهان و تهران است.

این عده که قصد رفتن دارند دیگر دغدغه بهتر شدن حوزه مسوولیتشان را ندارند، این عده دیگر دغدغه کار و تلاش و شب بیدار ماندن را برای عبور استان از محرومیت ندارند.

این عده حاضر نیستند بمانند و تلاش کنند تا گچساران و دهدشت و یا یاسوجشان تبدیل به شیراز و اصفهان و دیگر شهرهای کشورمان شود بلکه خود راه ساده‌تری در پیش گرفته‌اند و آن هم رفتن است.

آری این عده همانهایی هستند که در مقابله با من یا شما و دیگران از رفتن سخن می‌گویند و آینده خود را در رفتن می‌دانند.

و خلاصه ومخلص کلام این است، سعی شود از آنهایی که قصد رفتن دارند در مناصب مدیریتی استفاده نشود تا هم روزمه‌ای برای خود پر کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.