آوای جنوب

احمد خورشیدی: سپاه بهتر از هر دولتی قادر به ایجاد اشتغال است/برقراری سخت‌ترین نظارت‌‌ها بر پرسنل سپاه/استارت سازندگی کشور با ۱۲۰۰ خودروی سنگین سپاه/ ایجاد ۳۴۰ هزار شغل توسط سپاه در عرض ۳ سال

دبیر جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: بسیج سازندگی سپاه توانسته با تلاش علمی و تخصصی در طول ۳ سال با بودجه بسیار اندکی تعداد ۳۴۰ هزار شغل پایدار با هزینه هر شغل ۱۳ میلیون تومانی ایجاد کند.
آوای جنوب/گفتگو سمیرا نصاری
دبیر جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: بسیج سازندگی سپاه توانسته با تلاش علمی و تخصصی در طول ۳ سال با بودجه بسیار اندکی تعداد ۳۴۰ هزار شغل پایدار با هزینه هر شغل ۱۳ میلیون تومانی ایجاد کند.

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران  در پاسخ به سؤالی که چرا سپاه مورد تهاجم قرار می‌گیرد، اظهار کرد: هر نهادی به همان اندازه که در پایداری و پیشرفت کشور ایفای نقش کند در معرض توطئه دشمنان خارجی و کج اندیشان داخلی قرار می‌گیرد و سپاه به همین دلیل از روزهای اول انقلاب مورد تهاجم و کینه‌ دشمن و دوستان داخلی‌ قرار داشته است.

حمله به سپاه به دلیل نقش مؤثر در آبادانی کشور

وی ادامه داد: به نظر حقیر که از نزدیک سپاه را می‌شناسم سپاه فقط به این دلیل مورد حمله دشمنان نیست که در حوزه دفاع از کشور و جنگ ۸ ساله و ایجاد امنیت داخلی محور بوده بلکه سپاه به دلیل نقش فوق العاده‌اش در آبادانی کشور، بیشتر مورد نفرت قرار دارد.

خورشیدی‌آزاد افزود: سپاه بعداز جنگ همه تجهیزات و نیروی انسانی کار بلد و خستگی ناپذیرش را  پای سازندگی ایران آورده و یک قلم فقط ۱۲۰۰ دستگاه خودروی سنگین خود را وارد حوزه سازندگی کشور کرده و در سالهای دولت سازندگی بیشترین پروژه‌ها را قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا  انجام داده است.

هر جا کار سخت بوده از سپاه استمداد طلبیده‌اند

دبیر جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی با اشاره به این پروژه‌ها تصریح کرد: پروژه‌های سدسازی و گازکشی و زهکشی و نیشکر و راه و تونل و پالایشگاه سازی تا پتروشیمی و انتقال برق و آب تا نفت و هر جا کار سختی بوده سپاه آنجا حاضر بوده و بیش از یک میلیون کارگر و مهندس و متخصص را به کار گرفته و همچنین ۵ هزار شرکت پیمانکاری که تخصص داشتند اما پول نداشتند را پای کار آورده و کمک کرده است تا هم آنها بیکار نباشند و هم کشور از تخصص آنان محروم نشود.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1396/02/19/13960219001252636299373074558282_30818_PhotoA.jpg

عمیق‌ترین نظارت‌ها بر پرسنل در سپاه است

خورشیدی‌آزاد اذعان کرد: نکته مهم کار سازندگی سپاه در سلامت مالی آن است زیرا تحت نظارت سازمان حفاظتی قوی و دلسوزی است که توانسته این سازمان عظیم  را سالم نگه دارد ‌در سپاه نظارت مفید جایگاه بالایی دارد هیچ نهادی مانند سپاه در حفظ سلامت پرسنل جدی نیست تا جایی که می‌دانیم نادر تخلفات را  سیستم نظارتی خود  سپاه کشف و  برخورد کرده است.

وی گفت: از بین ۶ هزار  سردار پاک دست و مردمی به اندازه انگشتان دست به خطا رفته‌اند که آنها هم در چتر حفاظتی قرار داشتند و در سپاه هرگز کسی نمی‌تواند ناپاکی کند و سالم در برود و به همین دلیل هر پولی و بودجه‌ای به دست سپاه داده شود بسیار بهتر از دیگران خرج می‌شود.

اشتغال‌زایی ۳۴۰ هزار نفری بسیج سازندگی در عرض سه سال

این کارشناس مسائل سیاسی کشور بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه در حال اشتغالزایی است و توانسته با تلاش علمی و تخصصی در طول ۳ سال با بودجه بسیار اندکی تعداد ۳۴۰ هزار شغل پایدار با هزینه هر شغل ۱۳ میلیون تومانی ایجاد کند در حالی که دیگران  با هزینه هر شغل ۱۰۰ میلیون تومانی نیز نتوانسته‌اند چنین مشاغلی را خلق کنند و اگر سپاه از حیث مالی تقویت شود می‌تواند مشکل بیکاری را حل کند.

وی گفت: بدیهی است هر کسی جای دشمن بود چنین سپاهی را که هر مشکلی برای کشور پیش می‌آید سینه سپر کرده و به دفاع می‌آید را  له می‌کرد و نمی‌گذاشت جان بگیرد.

خورشیدی‌آزاد ابراز کرد: قریب بر ۶ سال  داعش همه دنیا را به آتش کشیده و خود آمریکا، انگلیس، روسیه و فرانسه دائما تحت حمله تروریستی هستند اما  فقط یکبار داعش توانسته کاری کند و  ایران امن‌ترین  کشور دنیاست  آن هم در بین خاورمیانه که در وسط آتش قرار گرفته است و این امنیت عمدتا به خاطر  تلاش شبانه روزی و شهدای سپاه و سایر نیروهای انتظامی است.

**دشمن به دنبال منفور کردن سپاه نزد مردم است

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد:  البته چنین سپاهی را بایست دشمن؛ دشمنی کند و نکته مهمی که  پس از چند سال تهمت‌ها و دروغهایی که علیه سپاه صورت گرفته می‌توان نتیجه گرفت اینکه دشمن سعی کرد سپاه را در بین مردم منفور کند اما نتوانست چون سپاه آنی نیست که دشمن به تصویر می‌کشد.

وی گفت: زیرا مردم‌ در ایران هم امنیت‌ را می‌بینند و هم شهدای سپاه را که چند تا چند تا تشیع می‌شوند و به همین دلیل است که جان برنان رئیس سازمان سیای آمریکا راهبرد مقابله با سپاه را چنین اعلام داشته است  و تنها راه مهار سپاه و غلبه به ایران متهم‌ کردن سپاه به فساد در داخل کشورشان است تا از چشم مردم بیفتد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president