آوای جنوب

برگزاری کنکور سراسری گچساران در ۱۰ حوزه/تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری در گچساران

فرماندار گچساران از برگزاری کنکور سراسری گچساران در ۱۰ حوزه خبر داد.

آوای جنوب

فرماندار گچساران از برگزاری کنکور سراسری گچساران در ۱۰ حوزه خبر داد.
http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273956/1268

عبدالرحیم رحیمی  ظهر امروز در جلسه هماهنگی کنکور سراسری گچساران که با حضور مسوولان شهرستانی و رئیس آموزش و پرورش گچساران در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد:  بحث برگزاری کنکور یک مبحث فرا اداری است و اجرای کنکور در شهرستان گچساران بر عهده آموزش وپرورش است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273954/1267

وی ادامه داد: مبحث کنکور یک طرح ملی است و  لذا در این زمینه همکاری  ادارات و دیگر نهادها را برای برگزاری هرچه بهتر کنکور امسال را می‌طلبد.

فرماندار گچساران با اشاره به زمان برگزاری کنکور در این شهرستان گفت: کنکور سراسری امسال، روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیر امسال در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در تیرماه سالجاری تعداد سه هزار و ۱۰۶ شرکت کننده این شهرستان آماده رقابت در کنکور سراسری امسال  در رشته‌های علوم انسانی، تجربی،  هنر، ریاضی و زبان خارجه خواهند پرداخت.
رحیمی به بیشترین آمار ثبت نام کننده در رشته علوم تجربی اشاره و بیان کرد:  از این تعداد ۲ هزار و ۳۴۹ داوطلب در رشته تجربی و  مابقی شرکت کنندگان در رشته‌های ریاضی، انسانی، هنر و زبان خارجه خواهند بود.
وی به تعداد داوطلبین دختر در کنکور سراسری گچساران اشاره و ابراز کرد: امسال بیش از یک هزار و ۶۹۲ نفر از داوطلبان دختر در کنکور سراسری شهرستان در رشته‌های مختلف شرکت خواهند کرد.
رحیمی  با اشاره به افزایش دو حوزه برای برگزاری کنکور خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آزمون کنکور سراسری امسال گچساران در ۱۰ حوزه برگزار می‌شود و تمامی شرایط حفاظتی برای برگزاری کنکور فراهم شده است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطعی برق، سرویس دهی فوریت‌های پزشکی به داوطلبان کنکور و استقرار آمبولانس در حوزه‌های آزمون و سیستم سرمایشی و خنک کننده بررسی و آب آشامیدنی مورد نیاز انجام شده است.

فرماندار گچساران گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۴ تیر امسال مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به مشاهده و پرینت کارت اقدام کنند.

 رحیمی به عوامل اجرایی کنکور شهرستان اشاره و اذعان کرد: تعداد ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی کنکور سراسری امسال در گچساران هستند.

وی افزود: مدارس آسیه، دبیرستان شاهد، علامه طباطبایی، هنرستان طالقانی، شهید تندگویان، دبیرستان شاهد، سالن دبیرستان شاهد، معلم و دبستان رسالت برای برگزاری کنکور سراسری ۹۶ پیش‌بینی شده است.

http://fgachsaran.kb-p.ir/Portal/picture/?273953/1269

رئیس آموزش و پرورش گچساران خبر داد
تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب کنکور سراسری در گچساران/تجهیز محل‌های برگزاری کنکور به سیستم سرمایشی
رئیس آموزش و پرورش گچساران از تجهیز محل‌های برگزاری کنکور به سیستم سرمایشی خبر داد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی کنکور سراسری در این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: کنکور سراسری ۹۶ همزمان با دیگر نقاط کشور در گچساران در تیرماه  برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و  پرورش گچساران با اشاره به این که چهار گروه در رشته‌های مختلف در کنکور  امسال شرکت خواهند کرد، گفت: چهار گروه علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجه در تیرماه  امسال در کنکور سراسری شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به مکان‌های برگزاری کنکور سراسری در گچساران افزود: تمهیدات  لازم و اماکن برگزاری کنکور با همکاری ادارات و نهادها  اندیشیده شده است که به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

رئیس  آموزش و پرورش گچساران با اشاره به مکان‌های پیش بینی شده برای برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان تصریح کرد: در این خصوص مدارس آسیه، دبیرستان شاهد، علامه طباطبایی، هنرستان طالقانی، شهید تندگویان، دبیرستان شاهد، سالن دبیرستان شاهد، معلم و  دبستان رسالت برای برگزاری کنکور سراسری ۹۶ پیش‌بینی شده است.

وی  با اشاره به افزایش حوزه برگزاری کنکور سراسری خاطرنشان کرد: نسبت به سال قبل تعداد دو حوزه جدید از مدارس  به دو کولر یخچالی برای راهروها و سالن دبستان تندگویان، تعداد ۴ کولر برای راهروها و تعداد ۶ کولر برای کلاس‌ها و نمازخانه دبیرستان معلم خریداری و نصب شده و تمام کلاس‌ها به کولر دوتکه مجهز شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش گچساران به دیگر حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری اشاره و اذعان کرد:  مدرسه معلم به سیستم صوتی و دوربین مدار بسته مجهز شده است.

وی عنوان کرد: جهت برگزاری کنکور امسال تعداد ۱۰ حوزه در ۸ فضای فیزیکی پیش بینی و آماده شده است.

پورالحسینی افزود: تمامی کولرهای موجود در حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در شهر گچساران شست‌و شو و سرویس شده است.

وی به حوزه طالقانی اشاره و بیان کرد: تعداد هشت دستگاه کولر پنجره‌ای به حوزه طالقانی برای برگزاری کنکور ۹۶ اضافه شده است.

پورالحسینی به تعداد شرکت کنندگان در دو رشته علوم انسانی و علوم تجربی اشاره و  ابراز کرد: تعداد افراد شرکت‌کننده در کنکور امسال در گچساران ۲ هزار و ۶۰۶ نفر است که در این زمینه بیش از دو هزار نفر در رشته علوم تجربی شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: امسال در گروه علوم انسانی ۱۷۱ دختر و ۸۶ پسر، علوم تجربی یک‌هزار و ۵۷۱ نفر دختر و ۷۷۸ نفر پسر در این دو رشته شرکت خواهند کرد.

رئیس آموزش و پرورش گچساران به دیگر رشته‌ها اشاره و عنوان کرد: در رشته علوم ریاضی و فنی تعداد ۲۱۴ نفر که از این تعداد ۴۸ نفر خانم و ۱۶۶ نفر پسر و در رشته زبان زبان خارجه تعداد ۱۸۳ نفر  که از این تعداد ۱۳۲ نفر خانم و ۵۱ نفر پسر هستند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته هنر تعداد ۱۰۳ نفر شرکت کننده که از این میزان تعداد ۷۰ نفر خانم و تعداد ۳۳ نفر پسرهستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president