آوای جنوب

چه کسی می‌داند تیم فوتسال گچسای جنوب گچساران چگونه به زابل رسید؟/انتخابات تمام شد/ آقایان پاسخ دهید

اما برای آنکه بدانیم این تیم چگونه خود را به زابل رسانده است بهتر دیدیم نحوه رسیدن این تیم را به رشته تحریر در آوریم تا شاید کسی برای این تیم نیز دل بسوزاند.
آوای جنوب/علیمراد کاظمپور
به گزارش آوای جنوب از گچساران، این روزها بی‌محلی مسوولان گچسارانی به تیم فوتسال این شهرستان در مسابقات کشوری موجب ناراحتی هواداران و دست اندارکاران این تیم شده است.

بر اساس این گزارش چند ماه پیش بود که امتیاز تیم فوتسال گچسای جنوب برای حضور در مسابقات توسط فردی خریداری شد.

در همان روزها که بازار گرم انتخابات شورای شهر هم گرم بود شاهد بودیم که برخی کاندیداهای شورای شهر هم با این تیم مردمی عکس یادگاری و سلفی می‌گرفتند و قول کمک به این تیم داده شد.

اما با پایان انتخابات شوراها دیگر کسی سراغی از این تیم مردمی نگرفت تا همچنان شاهد بی‌محلی همگان به این تیم باشیم.

هر چند می‌دانیم تیم‌هایی که به صورت خصوصی مدیریت می‌شوند خود باید هزینه تیم داری را بپردازند اما فراموش نکنیم این تیم شهر گچساران است و حضورش در شهرهای دیگر به نام گچساران ثبت می‌شود نه فردی که این روزها مدیر این تیم است و دلسوزانه و عاشقانه به همراه عده‌ای که آنها نیز صرفا به عشق شهرشان با دستانی خالی راهی شهرهای دیگر می‌شوند تا در مسابقات حضور پیدا کنند.

تیمی که در آخرین بازی خود در زابل تیم فوتسال هامون سیستان را با حساب ۲ بر یک شکست داده است و هیچ کس نمی‌داند این تیم چگونه به زابل رسید و چگونه از زابل به گچساران باز گشت.

اما برای آنکه بدانیم این تیم چگونه خود را به زابل رسانده است بهتر دیدیم نحوه رسیدن این تیم را به رشته تحریر در آوریم تا شاید کسی برای این تیم نیز دل بسوزاند.

در گفت‌وگویی که با مهدی صادقی سرپرست این تیم داشتیم با خبر شدیم، این تیم گچسارانی با ماشین‌های عبوری از گچساران به شیراز می‌رود و از آنجا در ترمینال کار اندیش و با گرفتن بلیط به زاهدان می‌روند.

این تیم پس از رسیدن به زاهدان با ماشین‌های عبوری به زابل می‌رود.

تیم گچسای جنوب در شرایط بد آب و هوایی زابل دو شب در خانه معلم زابل به استراحت می‌پردازد و در برگشت به علت نبود بلیط با یک خودروی ون به بیرجند می‌رود و از آنجا با دریافت بلیط به شیراز می‌آید.

این در حالی است که در حال حاضر این تیم با یک بازی کمتر و با ۱۵ امتیاز در رده سوم مسابقات جای گرفته است.

حال انتظار می‌رود دلسوزانی که عاشق دیارتان هستند حداقل به عنوان کمترین کار هزینه‌های رفت و آمد این تیم را به هر طریق مسکن تهیه کنند تا تنها نماینده  بام نفت ایران اینگونه در مسابقات حاضر نشود.

از سوی دیگر انتظار می‌رود اردلان زینل زاده شهردار دوگنبدان که در چنین مواقعی ورود می‌کند این بار در ادامه مسابقات این تیم را تنها نگذارد.

و در پایان از نماینده شهرستان نیز انتظار می‌رود تیم گچسای جنوب را تنها نگذارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president