کد خبر : 32139
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396 - 4:42

یدالله مراد خبر داد: مسوول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سخنران روز قدس در گچساران

یدالله مراد خبر داد: مسوول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سخنران روز قدس در گچساران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: مسوول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سخنران روز قدس در گچساران است.

آوای جنوب

یدالله مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران با بیان اینکه روز قدس روزی همیشه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، اظهار کرد: روز قدس روز فریاد و بغض مسلمانان جهان پس از فرمان تاریخی امام راحل در این خصوص بوده، روزی که کابوس رسوایی رژیم اشغالگر قدس در سراسر جهان است.

Image result for ‫مسوول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی‬‎

وی با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس بار دیگر کانون توجه تمامی جوامع بشری از سمت و سوی رویدادهای مختلف جهان دور شده و به سمت و سوی فلسطین و رژیم غاصب قدس معطوف می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران نامگذاری روز قدس توسط امام راحل را اقدامی متفکرانه و استراتژیک عنوان کرد و گفت: روز قدس تنها یک نامگذاری صرف نبوده بلکه اهداف بزرگی از جمله حمایت از فلسطین و تحت فشار قرار دادن رژیم جعلی اسرائیل در آن پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این که سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به کشورهای عرب منطقه با هدف عادی‌سازی رابطه این کشورها با اسرائیل صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ترامپ بلافاصله پس از سفر به این کشورها به اسرائیل رفت و به آنان نوید عادی‌سازی رابطه کشورهای اسلامی عربی با این رژیم را داد.

مرادی سازش پذیری مسلمین و آزادی‌خواهان جهان با رژیم جعلی صهیونیستی را آرزویی دست نیافتنی دانست و بیان کرد: مردم مومن و روزه دار سراسر جهان، همگام با مردم ایران در روز قدس، با مشت های گره کرده، نشان خواهند داد که سازش با اشغال‌گر دست نیافتنی است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی گروه های تروریستی و تکفیری کمرنگ کردن مساله قدس و فلسطین است، تصریح کرد: همه گروه ها و جریانات سیاسی که در خط امام(ره) و رهبری حرکت می کنند و به اصول اولیه انقلاب اسلامی پایبند هستند باید در جهت برگزاری باشکوه روز جهانی قدس، تمام تلاش خود را به کار بندند تا روز جمعه این مراسم پرشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به برپایی راهپیمایی جهانی روز قدس در گچساران اذعان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه در گچساران از ساعت ۱۱ صبح از محل مسجد شهیدان این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

مرادی افزود: راهپیمایی روز قدس گچساران از محل مسجد شهیدان آغاز و به میعادگاه نمازجمعه این شهرستان ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: با اتمام راهپیمایی روز قدس بلافاصله مردم روزه‌دار شرکت‌کننده برای برپایی نماز جمعه این شهرستان وارد مصلی می‌شوند.

مرادی با اشاره به سخنران پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران یادآور شد: حاج عظیم ابراهیم پور مسوول قرارگاه ملی پیشرفت و آبادانی سخنران روز قدس در گچساران خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران از همه مردم غیور و انقلابی این شهرستان خواست تا مثل هر سال با حضور محکم و پرشور خود حامی مظلومیت‌های مردم بی‌دفاع فلسطین باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.