آوای جنوب

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران:

مراسم ویژه شب‌های قدر در گلزار شهدای گچساران با پخش زنده از صدای و سیما

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران از برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر در گلزار شهدای این شهرستان خبر داد.
آوای جنوب
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران از برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر در گلزار شهدای این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به شب‌های لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ایام مبارک و پر فیض و برکت ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای خودسازی، نزدیکی بیشتر به خداوند متعال و پاکی روح است.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به برکت این ماه مبارک گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون جمعیت بیشتری جذب مساجد شده که اکثر آنها را جوانان و قشر جوان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به استقبال مردم از محافل قرآنی در مساجد عنوان کرد: استقبال مردم از برنامه‌های مذهبی و قرآنی در  ماه پربرکت رمضان امسال بسیار خوب بوده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

ملکوتی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسمات لیالی قدر و ضربت خوردن امیرالمومنین در این شب‌ها در شهرستان گچساران بیان کرد: به مناسبت برگزاری مراسمات لیالی قدر در گلزار شهدا به مدت سه شب برنامه احیاء، مناجات، سخنرانی، مداحی و نوحه‌سرایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نورانیت و برکت شب قدر بیش از هزار شب است، تصریح کرد: با توجه به عظمت این شب‌ها که شب شناخت قدر آدمی است انسان‌ها باید به عبادت و بیدارى با تضرع و زارى و خشوع و خشیت، خود را به‏ دامن معبود خویش اندازد.

 رئیس تبلیغات اسلامی گچساران  اذعان کرد: در شب قدر درب نعمات و رحمت‌های خداوند باری تعالی بر روی بندگان خود گشوده است و انسان با اندکی تامل و تدبر در عالم خلقت و کائنات به بزرگی این شب‌ها پی خواهد برد.

ملکوتی  با بیان اینکه در  شب‌های لیالی قدر سرنوشت یک ساله انسان‌ها بسته می‌شود ابراز کرد: خوش به حال کسی که  در این شب‌ها مورد لطف و رحمت خداوند عزوجل قرار گیرد.

ملکوتی با اشاره به برگزاری مراسمات لیالی قدر در جوار گلزار شهدای گچساران گفت: این مراسم هرساله راس ساعت ۱۱ شب با حضور اقشار مختلف مردم آغاز و به دعای سحر منتهی می‌شود.

وی در ادامه به پخش مستقیم مراسم احیاء در گچساران خاطرنشان کرد: به همین مناسبت مراسم احیاء شب بیست و یکم با همت صدای و سیمای استان شبکه دنا به صورت زنده پخش خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    البته باید ازهیئت اباعبدالله الحسین.ع. باوی .هم تشکرکرد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president