کد خبر : 31876
تاریخ انتشار : شنبه 20 خرداد 1396 - 18:51

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حرکت تروریستی تهران را محکوم کرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران حرکت تروریستی تهران را محکوم کرد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تسلیت به خانواده های محترم شهدای حادثه دوازدهم رمضان، مقام معظم رهبری، دولت و ملت شریف ایران، طی پیامی حرکت تروریستی تهران را محکوم کرد.

آوای جنوب
به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، در متن پیام مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در محکومیت این اقدام مذبوحانه آمده است :
و مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین
در حالی که ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی در حال چشیدن شهد پیروزی حضور چشمگیر در انتخابات باشکوه ۲۹ اردیبهشت و در بیعتی مجدد با آرمان‌های امام راحل و نایب بر حقش امام خامنه‌ای بودند، اقدامات کور تروریستی تکفیری ها بی دین در حرم مطهر امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز شد باعث تاسف و تالم گردید.
امروز تروریسم چهره خبیث و ضدمردمی خود را بار دیگر با یک حرکت بزدلانه نشان داد و فراموش کرد مردم ایران اسلامی با چنین حوادثی از ابتدای انقلاب آشنا هستند و با چنین حرکاتی، خدشه‌ای به اهداف مقدس انقلاب اسلامی وارد نخواهد شد.
بی تردید به هلاکت رسیدن تروریست ها در زمان اندک نشان از آمادگی و هوشیاری نیروهای امنیتی،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، اطلاعاتی و انتظامی ایران دارد و مردم قدرشناس و ولایت مدار ایران اسلامی به خوبی می دانند بیداری و هوشیاری این نیروها است که امنیت پایدار کشورمان را در میان طوفان ناامنی منطقه حفظ کرده است.
سربازان و جان برکفان ام القرای جهان اسلام که سالهاست آسایش و امنیت کشورهای همسایه ،خاورمیانه و مظلومان عالم را تامین کرده اند به زودی پاسخ این حرکت را خواهند داد و ان‌شاء الله با همت همیشگی سربازان گمنام امام زمان وسایرجان برکفان، شر تروریست کنده خواهد شد.
امروز به جرات باید بگوییم این دسته اقدامات نه تنها تاثیری در اراده و مسیر حرکت ملت ایران ندارد بلکه موجب انسجام، اتحاد و هوشیاری بیشتر در ادامه راه امام و رهبری خواهد شد.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان خدوم و همیشه در صحنه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، به بازماندگان این حادثه تسلیت عرض نموده و مراتب تقدیر و تشکر خویش را از همه نیروهای عزیز سپاه، بسیج، انتظامی و اطلاعات که به‌موقع در صحنه حضور یافتند، دست‌مریزاد می‌گویم.

هوشنگ صیدالی
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسن شنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

باسلام وسپاس ضمن محکوم کردن حملات تروریستی جادارد از مهندس صیدالی که در تمامی صحنه ها حضوری فعال دارندوخودازنیروهای ارزشی و حزب الهی هستند تشکر کنیم