کد خبر : 31824
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 10:51

حضور محصص و معینی در باشگاه نفت و گاز گچساران

حضور محصص و معینی در باشگاه نفت و گاز گچساران

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی از کارشناسان برجسته فوتبال و مدرسان فیفا در باشگاه نفت و گاز گچساران برای مشاوره در زمینه استعدادیابی خبر داد.

آوای جنوب
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی از کارشناسان برجسته فوتبال و مدرسان فیفا در باشگاه نفت و گاز گچساران برای مشاوره در زمینه استعدادیابی خبر داد.

  ابوالحسن غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران گچساران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به برگزاری جشنواره استعدادیابی فوتبال باشگاه نفت و گاز گچساران و توجه ویژه به رده‌های پایه فوتبال از دو کارشناس و مدرس برجسته فوتبال دعوت شده تا پیش از آغاز جشنواره در خصوص راهکارهای تاثیرگذار برای بهره‌برداری موثرتر از این جشنواره با مربیان و مسئولان باشگاه جلساتی داشته باشند.

غلامی تصریح کرد: این دو کارشناس پس از دعوت باشگاه و همکاری هیأت فوتبال گچساران و استان، آمادگی خود را برای حضور در باشگاه نفت و گاز گچساران و ارائه راهکار برای رشد و توسعه فوتبال در این منطقه اعلام کرده‌اند.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران با بیان اینکه زمان دقیقی برای حضور این دو کارشناس برجسته فوتبال تعیین نشده، بیان کرد:  پیرو درخواست این اساتید پس از ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز جشنواره استعدادیابی فوتبال جلساتی با مربیان و مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران خواهند داشت.

وی افزود: در صورت موافقت هیأت فوتبال استان و شهرستان باشگاه نفت و گاز گچساران آمادگی آن را دارد تا میزبان سایر مربیان شهرستان و استان برای برگزاری یک دوره دانش افزایی در مدت حضور این اساتید در گچساران باشد.

رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران تاکید کرد بر اساس سیاست‌های شورای ورزش وزارت نفت اولویت ورزش در صنعت نفت به کارکنان اختصاص دارد و در کنار مسوولیت اجتماعی وظیفه باشگاه‌های ورزشی زیر مجموعه وزارت نفت بومی پروری و ایجاد روحیه نشاط در میان مردم مناطق محروم است.

این مسؤول در پایان از همه مسئولان ورزش استان و شهرستان درخواست کرد باشگاه نفت و گاز گچساران را با قدمتی ۵۰ ساله که همواره در خط مقدم ورزش استان و شهرستان درخشیده تنها نگذارند و در جهت حمایت از طرح‌های استعدادیابی همراه مجریان این طراح باشند.

==================================

با هدف توسعه رشته هندبال
جشنواره بزرگ استعدادیابی هندبال باشگاه نفت و گاز گچساران آغازشد
مدیر تیم‌های پایه هندبال نفت و گاز گچساران از آغاز جشنواره بزرگ استعدادیابی هندبال این باشگاه خبر داد.

اصغر نوروزنژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد فعالیت باشگاه نفت و گاز گچساران مدیریت باشگاه نفت عزم جدی دارد ورودی‌های تیم‌های قهرمانی خود خصوصا تیم‌هایی که از طرفداران و استعدادهای بیشتری در سطح استان و شهرستان برخوردار هستند را از میان فرزندان بومی همین منطقه انتخاب کند.

نوروزنژاد تصریح کرد: طرح استعدادیابی و مدارس هندبال در طی سال‌های گذشته نیز در باشگاه نفت و گاز گچساران اجرا شده و خروجی آنها به تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید و بزرگسالان وارد شده‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به سیاست بومی پروری که باشگاه نفت و گاز گچساران به طور جدی در پیش گرفته هیچ بازیکن با استعدادی در سطح استان از حق حضور در تیم هندبال بزرگسالان نفت محروم  نخواهد ماند.

مدیر تیم‌های پایه هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه طبق دستورالعمل شورای ورزش وزارت نفت درصدی از بازیکنان تیم‌های نفت از نیروهای غیرشرکتی جذب می‌شوند افزود: مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران عزم جدی دارد آن میزان از بازیکنان غیر شرکتی تیم‌های نفتی از بین پتانسیل‌های بومی در نقاط مختلف شهر و استان به هندبال کشور معرفی شوند که تاکنون در این امر موفق عمل کرده است.

نوروزنژاد بیان کرد: در حال حاضر با همکاری باشگاه نفت و گاز گچساران و آموزش و پرورش علاوه بر سالن‌های هندبال مجموعه آزادی و پدخندق نفت، مربیان با استقرار در مدارس محله‌های مختلف شهر گچساران کار آنالیز و استعدادیابی از بازیکنان نونهال، نوجوان، جوانان و امید را در فصل تابستان آغاز کرده‌اند.

وی هدف از اجرای جشنواره استعدادیابی را پشتوانه سازی برای تیم‌های بزرگسالان عنوان کرد و افزود: مطمئنا در یک بازه زمانی چهار تا شش ساله بسیاری از این بازیکنان به سطح بالای هندبال کشور معرفی خواهند شد.

مدیر تیم‌های پایه هندبال نفت و گاز گچساران در پایان وجود باشگاهی با قدمت ۵۰ ساله را در شهرستان گچساران یک نعمت بزرگ برای ورزش این منطقه دانست و تصریح کرد: ورزش نفت در طی این سال ها بار حمایت از جوانان ورزشکار استان را به تنهایی بردوش کشیده است.

گفتنی است: علاقمندان برای شرکت در جشنواره بزرگ استعدادیابی هندبال نفت و گاز گچساران می توانند با مراجعه به سالن پدخندق یا مجموعه آزادی نفت و یا مدارس شاهد واقع در چهارراه فرمانداری سابق و سالن بشارت نسبت به ثبت نام و شرکت در این طرح بزرگ اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.