کد خبر : 31760
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1396 - 21:43

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران: پیروی از راه امام، مطیع بودن در برابر جانشین بر حق ایشان است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران: پیروی از راه امام، مطیع بودن در برابر جانشین بر حق ایشان است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران گفت: مهم‌ترین درس امام استکبارستیزی و عدالت‌خواهی بود.

آوای جنوب
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران گفت: مهم‌ترین درس امام استکبارستیزی و عدالت‌خواهی بود.

حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی عصر امروز در جمع هیأت‌های مذهبی گچساران، مسوولان و اقشار مختلف مردم به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل اظهار کرد: باید به سیره و منش حضرت امام (ره) توجه داشته و آن را برای نسل امروز تبیین کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: تحلیل و تبیین مناسب ابعاد مختلف سیره و زندگی امام راحل باید الگوی رفتارهای فردی و اجتماعی حرکت کشور شود.

وی با اشاره به درس آموزی از معمار کبیر انقلاب گفت: امام راحل درس عدالت‌خواهی، انسانیت، اسلام خواهی و خوب زیستن را به ما آموختند و همه فضائل اخلاقی، انسانی و اسلامی در وجود امام به رشد و کمال رسیده بود و امروزه افتخار جامعه و سربلندی کشور به واسطه وجود ایشان است.

ملکوتی به صفات بارز امام راحل اشاره و عنوان کرد: امام خمینی(ره) فقیه، عالم، فیلسوف، دشمن‌شناس، بصیر و عارف بود که همه از ویژگی‌های بارز امام راحل است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران به یکی دیگر از صفات معمار کبیر انقلاب اشاره و بیان کرد: استکبارستیزی نیز یکی از ویژگی‌های مهم امام راحل بود و ایشان برای مبارزه با استعمار و استکبار هیچ استثنایی قائل نبوده و به‌ هیچ‌ عنوان با دشمن اهل سازش نبودند.

وی با بیان اینکه ملت‌های آزادیخواه جهان اقتدار و عزت خود را مدیون امام خمینی (ره) هستند، گفت: امام خمینی(ره) درس آزادگی به جهانیان داد.

ملکوتی با تأکید بر اینکه راه امام راحل(ره) راه عزت، استقلال، کفر ستیزی و مقابله با توطئه‌های دشمنان بود و باید همان مسیر تداوم داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید همچنان ابعاد وجود و شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) برای مردم و نسل جوان بیان شود و همه برای تحقق اهداف بلند ایشان فعالیت کنند.

وی در پایان یادآور شد: امروزه وظیفه ما پیروی از راه امام و مطیع بودن در برابر جانشین بر حق ایشان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.