کد خبر : 31738
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 14:27

بازدید سرزده فرماندار گچساران از اداره ثبت اسناد و املاک و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی گچساران+تصاویر

بازدید سرزده فرماندار گچساران از اداره ثبت اسناد و املاک و بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی گچساران+تصاویر

فرماندار گچساران از پیشرفت ۶۴ درصدی پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی نرگسی در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب

فرماندار گچساران خبر داد
پیشرفت ۶۴درصدی پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی گچساران


فرماندار گچساران از پیشرفت ۶۴ درصدی پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی نرگسی در این شهرستان خبر داد.

عبدالرحیم رحیمی  طی بازدیدی از پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی نرگسی اظهار کرد: در حال حاضر پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی گچساران در میدان نرگس این شهر اکنون با پیشرفت ۶۴ در حال اجرا است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در چند فاز پیش‌بینی شده است، افزود: فاز نخست پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهرستان گچساران به اتمام رسیده است.

رحیمی ادامه داد: فاز دوم این بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در حال حاضر در حال اجرا است.

فرماندار گچساران اذعان کرد: در مجموع در حال حاضر پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در شهرستان گچساران از پیشرفت فیزیکی ۶۴درصدی برخوردار است.

وی در ادامه به میزان اعتبار ا اختصاص یافته برای این پروژه اشاره و بیان کرد: میزان اعتبار اختصاص یافته برای اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی نرگسی گچساران مبلغ۷۰ میلیارد تومان است.

فرماندار گچساران افزود: اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی گچساران از مرداد ماه سال ۹۲، در زمینی به مساحت ۳۷ هزارمتر مربع و زیربنای ۱۱ هزار متر مربع در حال اجرا است.

رحیمی با اشاره به قرارداد اتمام کار این پروژه گفت: قرارداد اجرای این پروژه ۵ ساله بوده و امیدواریم این بیمارستان تا پایان سال ۹۷ تکمیل و افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه پیشرفت قابل توجهی در بخش درمان گچساران در آینده به وجود خواهد آمد.
——————————————————————

بازدید سرزده فرماندار از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان
فرماندار گچساران :
امانت‌داری مهم‌ترین اصل در حوزه کاری و فعالیت کارکنان ثبت اسناد و املاک است
فرماندار گچساران گفت: امانت‌داری مهم‌ترین اصل در حوزه کاری و فعالیت کارکنان ثبت اسناد و املاک است.

عبدالرحیم رحیمی امروز در بازدید سرزده خود از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان مهمترین موضوع را در مسوولیت‌های اجتماعی خدمت به خلق الله و جلب رضایت مردم از خدمات انجام شده بیان کرد.

وی در این بازدید افزود: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آنها و همچنین انتظار به حق مردم از دولت و پاسخ گویی به مشکلات ارباب رجوع خود به صورت دوره‌ای از ادارات سطح شهرستان بازدید به عمل می‌آید تا نحوه فعالیت و رسیدگی به مشکلات مردم رصد و برنامه‌ریزی لازم برای خدمات رسانی مطلوب‌تر صورت پذیرد.

رحیمی ادامه داد: مسوولیت در نظام اسلامی باید عرصه تجلی بندگی خدا و خدمت به مردم باشد و هم‌چنین بقا و تداوم هر نظام از جمله نظام جمهوری اسلامی به اعتماد مردم و حمایت مردمی نیازمند است که رسیدن به این هدف جز با خدمت‌رسانی صادقانه، خالصانه و بی‌منت مسوولان و کارگزاران نظام به مردم حاصل نمی‌شود.

فرماندار گچساران با اشاره به حضور پر شور مردم در دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم ما وفاداری خود را به میهن و نظام اسلامی با حضور گسترده خود در همه میادین به اثبات رسانده‌اند و مسوولان نیز باید با تلاش مضاعف و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر جواب این حضور و حمایت‌های مردمی را بدهند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به حوزه فعالیت اداره ثبت اسناد و املاک که در واقع با اسناد و دارایی‌های مردم سر و کار دارد عنوان کرد: اداره ثبت اسناد و املاک، امین اموال و املاک مردم است و پرسنل آن باید در حوزه کاری خود نهایت دقت و تلاش لازم را انجام دهند.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی از نزدیک مشکلات این اداره را مورد بررسی قرار داد و از نحوه خدمت رسانی کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان به مراجعان مطلع و مشکلات موجود را جویا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.