کد خبر : 31753
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1396 - 4:43

مطالبه گری مالباختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) جلوی استانداری/ عدم حضور مسئولان استانداری برای پاسخ گویی/عدل هاشمی قول پیگیری داد

مطالبه گری مالباختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) جلوی استانداری/ عدم حضور مسئولان استانداری برای پاسخ گویی/عدل هاشمی قول پیگیری داد

سپرده گذران و مالباختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) برای چندمین روز پیاپی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد حضور یافته و خواستار پیگیری و دریافت سپرده های خود شدند.

آوای جنوب

سپرده گذران و مالباختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) برای چندمین روز پیاپی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد جمع و خواستار مطالبات خود شدند.

عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع مالباختگان به آنها قول داد تا روز چهارشنبه هفته جاری این موضوع را پیگیری کند.

در روزهای اخیر نیز مالباختگان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) با حضور در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری مسئولان و دریافت سپرده های خود شدند که مجید محنایی معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع انها حضور یافت و گفت: علاوه بر تشکیل کارگروه ستاد بحران در این زمینه موضوع به وزارت کشور نیز اعلام می شود.

هر کدام از سپرده گذاران حضور یافته در جلوی استانداری عنوان کردند که از مبلغ ۲۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در آن سپرده دارند و گفتند گه انتظار داریم مسئولان به ما پاسخگو باشند.

چرا مسئولان استانداری و نماینده بویراحمد و دنا پاسخگوی مطالبات ما نیستند

تعدادی از این سپرده گذاران با ابراز تاسف از عدم حضور مسئولان استانداری و نماینده مردم بویراحمد و دنا، نماینده مردم گچساران و باشت که این موسسات اعتباری در شهرستان های حوزه نمایندگی انها پول مردم را دریافت کرده اندحاضر به پیگیری و پاسخگویی نیستند.

این عده عنوان کردند: آیا باید نماینده چهارشهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده جوابگوی ما باشد؟، چرا مسئولان به داد ما نمی رسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.