کد خبر : 31736
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 21:52

با حضور سردار بوعلی،فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا منصوب شد

با حضور سردار بوعلی،فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا منصوب شد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه دشمن قصد داشت اندیشه امام و حرکت انقلاب اسلامی را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران خفه کند ابراز کرد:اکنون بعد از چندین دهه نه تنها از این امر عاجز مانده بلکه خود در سراسر جهان متاثر از انقلاب عقب نشینی کرده است.

آوای جنوب

طی حکمی از طرف فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا منصوب شد.
طی این حکم سرهنگ دوم پاسدار علی ستوده نیا جایگزین سرهنگ پاسدار محمد روایی که قریب پنج سال عهده دار این مسئولیت در شهرستان دنا بود می شود.

 

سردار یدالله بوعلی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا که در سالن جلسات شهید نجفی در شهر سی سخت برگزار شد گفت: تلاشهای مجاهدانه امام راحل و عظیم شان انقلاب اسلامی بعد از قرنها فراموشی اسلام در عرصه بین الملل توجهات جهانیان را به این مکتب رهایی بخش جلب کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در مسیر حرکت تبیین شده توسط امام حرکت کرده ابراز کرد:وظیفه ذاتی سپاه صیانت و دفاع از انقلاب اسلامی بوده و هست و در این راه با اهدای بهترین جوانانش به امام و راه امام عشق ورزیدند.

بوعلی با بیان اینکه امام راحل سه وظیفه و مسئولیت اساسی بر عهده سپاه پاسداران قرار داد که هر سه را به نحو مطلوب محقق کرده افزود: در برهه ای از زمان و به اقتضای شرایط سپاه و بسیج مردمی توانستند به نحو احسن از تمامیت ارضی کشور حفاظت و صیانت کنند.

وی خاطر نشان کرد:ماموریت دیگر امام به سپاه تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی بود که به حمدالله با شناخت دقیق آحاد جامعه از جایگاه این ارتش مردمی خواست امام راحل در این زمینه نیز محقق شد.

فرمانده سپاه فتح استان ساماندهی و حمایت از گروههای حزب الهی در سراسر عالم برای صدور تفکر و نهضت امام که ریشه در اندیشه شیعی داشت را از دیگر ماموریتهای امام راحل به سپاه پاسداران عنوان و بیان داشت: گروههای حزب الهی اکنون در سراسر عالم مبلغی برای اسلام و انقلاب اسلامی هستند و با تاسی از سپاه به خاری در چشم دشمنان بشریت و اسلام ناب محمدی تبدیل شده اند.

بوعلی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن قصد داشت اندیشه امام و حرکت انقلاب اسلامی را در مرزهای جمهوری اسلامی ایران خفه کند ابراز کرد:اکنون بعد از چندین دهه نه تنها از این امر عاجز مانده بلکه خود در سراسر جهان متاثر از انقلاب عقب نشینی کرده است.

فرمانده ارشد نظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبارزات گروههای مقاومت در کشورهای عراق و سوریه و لبنان تصریح کرد:قطعا جنگ یمن به نفع مردم این کشور رقم خواهد خورد و با شکست مفتضحانه عربستان و حامیانش وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل محقق خواهد شد.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد:روح حاکم بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روح ایمان و معنویت است و اگر باورها و اعتقادات تضعیف شود سپاه نیز کم رنگ و رو به افول میگذارد. وی ابراز کرد: هر کسی در هر لباس و جایگاهی که به باورهای دینی و اعتقادی معتقد باشد یک پاسدار انقلاب اسلامی است.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای سرهنگ روایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به اقدامات موثر و خوب فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دنا اشاره و ابراز کرد: امروز تمام زیر ساختهای ناحیه مقاومت بسیج دنا که در برنامه پنجم و ششم پیش بینی شده بود، تکمیل و اجرا شده است.

فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: اگر مردم و مسئولان باور به دین و ولایت پذیری را در عمل فرمانده جدید بسیج دنا ببینند قطعا موفق خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.