آوای جنوب

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران:

اعطای مسکن مهر به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی گچساران

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از اعطای مسکن مهر به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از اعطای مسکن مهر به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی این شهرستان خبر داد.

  اسماعیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما  در گچساران اظهار کرد: بیش از ۲۸۰ واحد خالی از سکنه مسکن مهر به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و افراد کم درآمد این شهرستان واگذار می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با اشاره  تعداد واحدهای ساخته شده مسکن مهر در این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر بیش از دوهزار و ۶۵۲ واحد مسکن مهر در شهر دوگنبدان در سه  منطقه پانصد دستگاه، بلوار بعثت در حال ساخت است .

وی به واحدهای تکمیل شده اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۱۴۰ واحد مسکن مهر تکمیل و به ثبت‌نام کنندگان مسکن مهر در این شهرستان واگذار شده است.

احمدی با اشاره به پیشرفت دیگر واحدهای مسکن مهر در این شهرستان عنوان کرد: تعداد۸۴۸ واحد از مسکن مهر دوگنبدان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال ساخت است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با اشاره به زمان واگذاری این واحدها خاطرنشان کرد: این  تعداد واحد در حال ساخت  تاپایان ۹۶ به متقاضیان  ثبت‌نام کننده در سال‌های گذشته واگذار می‌شود.

 وی اذعان کرد: این تعداد واحدهای بعد از  تکمیل و محوطه سازی سهم آورده به متقاضیان تحویل داده می شود.

احمدی با اشاره به کندی پیشرفت تکمیل واحدهای مسکن مهر تصریح کرد: پرداخت نکردن مطالبات پیمانکاران تاثیری مهمی بر روند اجرایی این طرح داشته است.
وی تاکید کرد:  همکاری دستگاه‌های خدمات ‌رسان برای اتمام هر چه سریعتر واحدهای باقی مانده مسکن مهر می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

احمدی  با اشاره به تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر گفت: تکمیل و واگذاری ۲ هزار و ۶۵۲ واحد مسکن مهر شهرستان به متقاضیان دارای شرایط ، تحولی عظیم در قیمت ساخت و ساز،  جلوگیری از افزایش رهن و اجاره مسکن این منطقه خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president