آوای جنوب

امام جمعه گچساران: امضا کنندگان سند۲۰۳۰ احمق هستند/استعفا دهید و بروید در اروپا نوکری کنید

امام جمعه گچساران گفت: امضا کنندگان سند ۲۰۳۰ حماقت به خرج دادند.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه در جمع نمازگزاران گچسارانی اظهار کرد: تنها راه عزت بشری تقوا است.

آوای جنوب

حجازی با تبریک میلاد منجی عالم بشریت به محضر همه مسلمین جهان و ملت ایران اسلامی و خاصه شهرستان گچساران گفت: امیدواریم خداوند برای پایان دردهای شیعیان در عالم منجی و فریادرس ما را هر چه زودتر برساند.

وی با بیان اینکه تقوا داشتن یعنی درد مردم را داشتن و تسلیم شدن در برابر خداوند باری تعالی است، گفت: بر اساس روایات تقوا سبب می‌شود راه ظلم بسته شود، علت مشکلات بشری بی‌عدالتی در جامعه و نبود تقوا و ایمان است و امروز سوریه و عراق و دیگر کشورهای را می‌توانیم مشاهده کنیم.

امام جمعه گچساران با اشاره به ویژگی‌های امام زمان (عج) ابراز کرد: راه نجات انسان‌ها و بشریت ظهور امام زمان است و این ما هستیم که باید مقدمات آمدن آن منجی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌شود فقط به این اکتفا کنیم که ما مسلمان هستیم خاطرنشان کرد: بلکه دین و ایمان ما باید از فرزند و پست و سمت‌ها مهمتر باشد.

امام جمعه گچساران با اشاره به برخی‌ها که چندین آپارتمان سر به فلک کشیده دارند اما برخی کپر هم ندارند، بیان کرد: عده‌ای پول‌های میلیونی در بانک‌ها دارند اما عده‌ای دیگر پول نان را هم ندارند.

حجازی با اشاره به درگذشت امام جمعه موقت گچساران گفت: ایشان ناشناخته بود و نه فقط شهر را بلکه استان را غرق در ماتم و عزا کرد.

وی افزود: بر خود لازم می‌دانم از همه مردم استان و کشور که برای تشییع این عالم ربانی حضور داشتند تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و انتقاد ایشان در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: به دلیل اینکه در خطبه‌های نماز جمعه حضور دارم نمی‌توانم در مورد آن چیزی بگویم و باید ادب را رعایت کنم.

حجازی ادامه داد: می‌گویند تا سال ۲۰۳۰ کشورهای جهان وحشی و بی‌شعور شوند و مردم به گونه‌ای عمل کنند که مانند حیوانات در بیابان شوند.

وی افزود: ننگ باد بر آن عقب مانده‌ای که از کشور ما پای این سند ننگین را امضا کرده است.

حجازی یادآور شد: در آذر ماه ۱۳۹۵ کسی که به اصطلاح در جمهوری اسلامی خدمت می‌کند این سند را امضا می‌کند و از آن بدتر در هیأت دولت برای اجرای آن تشکیل جلسه داده و کارگروه برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه معلوم است که شما امضا کنندگان این سند احمق هستید گفت: مگر شما خیال کرده‌اید مردم می‌گذارند خون شهدا پایمال شود.

امام جمعه گچساران ادامه داد: شهدا زنده هستند و حفاظت می‌کنند و این مملکت مرزبان و نگهبان دارد و از همه مهمتر جانشین برحق امام زمان(عج) در این مملکت حضور دارد.

حجازی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، این سند ننگین به چه دلیلی باید امضا شود مگر نمی‌دانید اینجا ایران اسلامی است.

وی با طرح این پرسش افزود: این که یک انسان عقب مانده‌ای در هیأت دولت عقب افتاده ما چنین سندی را تصویب می‌کند باید گفت اینها با چه رویی با شرف و عزت ملت ایران اسلامی بازی می‌کنند.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: بله رهبری فرموده بودند که با نفوذ دیدگاه مسوولان را تغییر می‌دهند و مشاهده کردیم ایشان حتی از شورای انقلاب فرهنگی هم گلایه کرده است.

حجازی تصریح کرد: این که برخی از نفوذی‌ها اصل این مملکت و ولایت فقیه را قبول ندارند این جاست بنابراین پیشنهاد می‌دهم به هیأت دولت آنهایی که این سند را امضا کرده‌اند فورا استعفا دهند و کنار بروند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار این است که باید سریعا کارگروهی تشکیل شود و عوامل سند ۲۰۳۰ کنار بروند.

وی خطاب به اعضای هیأت دولت گفت: آقایان هیأت دولت متوجه شوند حکومت ایران، حکومت جمهوری اسلامی است که باید بر اساس قرآن و فرامین الهی مدیریت شود و اگر نمی‌توانید توبه کنید و کنار بروید.

حجازی افزود: اینجا غرب نیست بلکه اینجا ملاک قرآن است و اگر شما سختتان است بروید و در همان کشورها نوکری کنید چرا که مردم ایران می‌خواهند آبرو داشته باشند.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات اظهار کرد: همه ما موظف هستیم که حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن در این ایامی کمین کرده بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم ایران در انتخابات حضور کم رنگ داشته باشند.

حجازی با بیان اینکه برخی بی‌اخلاقی می‌کنند و کار درستی نیست، اذعان کرد: هر کاندیدا توانمندی‌های خود را بگوید و خود کاندیداها و حامیانشان جایز نیستند برای رای آوری به یکدیگر تهمت بزنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president