کد خبر : 30776
دیدگاه‌ها برای محسن عباسی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان: نه برای تکدی‌گری بانوان کاری کرده‌ایم نه برای مدال آوری بانوان گچسارانی در مسابقات ورزشی بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 - 22:00

محسن عباسی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان: نه برای تکدی‌گری بانوان کاری کرده‌ایم نه برای مدال آوری بانوان گچسارانی در مسابقات ورزشی

محسن عباسی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان: نه برای تکدی‌گری بانوان کاری کرده‌ایم نه برای مدال آوری بانوان گچسارانی در مسابقات ورزشی

چرا بانوی شهر من برای امرار معاش زندگی اش باید با ترس و لرز در گوشه خیابان دستفروشی کند در حالیکه ما می توانیم با ایجاد بازارچه هایی آنها را ساماندهی کنیم.

به گزارش آوای جنوب از گچساران ، مهندس محسن عباسی کاندیدای شورای شهر دوگنبدان در نشست با جمعی از بانوان گچسارانی گفت: انتخابات شورای شهر همواره از اهمیت بسیاری به ویژه در شهرها برخوردار بوده است، اما امسال با همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها اهمیت آن چندین برابر شده و انشالله شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی خواهیم بود.

آوای جنوب مهندس محسن عباسی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور شما بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی یک تکلیف است.
وی بیان کرد: در شورای شهر مسائل مختلف عمرانی، آبادانی، زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد و یک شهر نیازمندی ها و مشکلات بسیار زیادی دارد و ضروری است که در تمام زمینه ها کارشناس داشته باشیم و از تمام تخصص ها برای اداره شهر استفاده کنیم.

این کاندیدای شورای  شهر دوگنبدان  به مسائل زنان در جامعه اشاره کرد و گفت: زنان قشر آسیب پذیر جامعه هستند و بخش اشتغال زنان نادیده گرفته شده است.

وی با بیان مثالی گفت: برای مثال هیچ اقدامی برای زن های دست فروش  در سطح شهر انجام نمی شود.
وی تصریح کرد:دست فروشی یک زن  به معنای مرگ تدریجی زنی که از سر ناچاری به دست فروشی روی آورده و لذا باید تدابیری اندیشیده شود که آنها بتوانند همان شغل را در یک محیط مناسب تر و با استفاده بهینه از امکانات موجود انجام دهند.
عباسی با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: در مسائل مشاوره حقوقی و خانوادگی همواره زنانی را می بینیم که به دلیل آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، ازدواج موقت و غیره، دچار آسیب شده اند و گاهاً به اختلالات روانی و روان پریشی دچار و خانواده آنها با بحران روبه رو  می شوند و در این خصوص ما باید مدافع حقوق زنان و بانوان شهرمان باشیم.
وی افزود: خطراتی که زمینه فروپاشی خانواده را فراهم می کنند، باید شناسایی و رفع شوند و باید به زنان آموزش ها و مهارت های لازم داده شود و برای زنانی که دیگر توانایی کارکردن ندارند و بیمه هم ندارند، فکری کرد.

کاندیدای شورای شهر دوگنبدان با اشاره به کسب مقام از سوی بانوان گچسارانی تاکید کرد: شعار نمی دهم اما ببینید بانوان گچسارانی پس از مقام آوری در رشته های مختلف ورزشی و مسایل دیگر در همان روزهای اول تیتر خبرها می شوند و پس از یک هفته به فراموشی سپرده می شوند.
عباسی  با اشاره به بانوانی که در رشته های مختلف ورزشی برای این شهر مقام آورده اند ادامه داد: بانوان و افتخار آمیزان هاکی و هندبال و تیراندازی و دیگر رشته های ورزشی ما امروزه در شهرستان گچساران در کجا قرار گرفته اند.
وی بابیان اینکه ،آیا اگر نفت حمایتش را برداشت ورزش بانوان شهر ما باید تعطیل شودگفت: آیا تجلیل از بانوان و قهرمانان شهرمان باید در یک بنر خلاصه شود.؟
چگونه است که در شهرهای دیگر از آنها حمایت مادی و معنوی می شود اما در شهر ما حتی پاداش آنها نیز به فراموشی سپرده می شود.
عباسی اظهار کرد: امروز برای رای آوری نمی گویم اما بانوان گچسارانی در تمام زمینه ها با امکانات کم درخشیده اند اما متاسفانه ما از آنها حمایت نکرده ایم.
محسن عباسی ادامه داد: چرا امروز باید بانوی شهر من در گوشه های شهر تکدی گری کند و ما به سادگی از کنار آن عبور کنیم.
چرا بانوی شهر من برای امرار معاش زندگی اش باید با ترس و لرز در گوشه خیابان دستفروشی کند در حالیکه ما می توانیم با ایجاد بازارچه هایی آنها را ساماندهی کنیم.
کاندیدای جوان گچسارانی عنوان کرد: این سوال برای همشهریان من پیش می آید وظیفه متولیان چیست و چرا کوتاهی کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.