آوای جنوب

پیروزی مقابل شاهین بوشهر آخرین فرصت نفت گچساران برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال ایران

نفت اینروزها دیگر آن نفت همیشگی نیست. چیزی که نفت باید بداند مدیریت حاشیه‌ها است و…

آوای جنوب

آخرین فرصت نفت گچساران برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال ایران پیروزی در مقابل شاهین بوشهر است.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور فردا با دیدارهایی حساسی دنبال می‌شود.

بر اساس نتایجی که تا این جای مسابقات به دست آمده است نفتی‌های گچساران که در خانه و در مقابل اروند خرمشهر بازنده این دیدار بودند فردا باید در بوشهر به میدان بروند.

هر چند در این دو گروه امتیازات نزدیک به هم است اما از آن سو نیز به این مهم توجه داشت که دیگر تیم‌ها نیز برای پیروزی به میدان می‌آیند.

تیم‌های اول هر دو گروه به صورت مستقیم به لیگ یک صعود خواهند کرد و تیم‌های دوم هر گروه برای صعود به مصاف هم خواهند رفت.

نفت گچساران که تا چندی پیش از تیم‌های مدعی گروه خود بود و در جام حذفی نیز شگفتی ساز شده بود اینروزها دیگر آن نفت همیشگی نیست. چیزی که نفت باید بداند مدیریت حاشیه‌ها است که اگر می‌توانست بر حاشیه‌ها مدیریت کند امروز دیگر نباید نگران بازی با شاهین بوشهر بودیم.

اروند خرمشهری که گفته می‌شد اتفاقی به این مرحله آمده است به راحتی در بازی رفت و برگشت بر نفت گچساران غلبه می‌کند و سه امتیاز را با خود به خرمشهر می‌برد تا شاگردان یزدی دست خالی میدان را ترک کنند.

اروندی که حتی در بین دو نیمه استراحت نمی‌کند اما با شگردهای حرفه‌ای خود جو مسابقه را به گونه‌ای به نفع خود تغییر می‌دهد و کاری کردند که نفت در بازی آنها بازی کرد و همه چیز به سود آنها تمام می‌شود.

باید بدانیم اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است و این را تمام بزرگان فوتبال دنیا می‌دانند اما آیا می‌توان تمام مشکلات یک تیم را بر گردن داوری انداخت.

باید بدانیم درست است که مربی حریف به دنبال ایجاد حاشیه سازی است اما این ما هستیم که باید مدیریت کنیم تا ما وارد میدان بازی که آنها درست کرده‌اند نشویم.

به هر حال نفت گچساران سه بازی حساس را پیش رو دارد و انتظار می‌رود نفتی‌های گچساران بتوانند با مدیریت حاشیه‌ها با کسب پیروزی در این مسابقه شانسی برای صعود داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president