آوای جنوب

برخی اوقات تاریخ را ورق بزنید/مراقب گفتمانتان باشید که اگر نبودید در مقابل رهبری ایستاده‌اید

عده‌ای که برای رسیدن به منافع و مطامع خود، مردم را سرلوحه شعارهایشان قرار می دهند این روزها برچیده شدن سایه جنگ را نه به دلیل مجاهدت مردم بلکه متعلق به خود می‌دانند.

علی مراد کاظم‌پور مدیرمسوول پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب پس از سخنان امروز مقام معظم رهبری در یادداشتی در خبرگزاری فارس می نویسد:

عده‌ای که برای رسیدن به منافع و مطامع خود، مردم را سرلوحه شعارهایشان قرار می دهند این روزها برچیده شدن سایه جنگ را نه به دلیل مجاهدت مردم بلکه متعلق به خود می‌دانند.

نمی‌توان درباره او نوشت، قلم نمی‌تواند و باید اعتراف کرد قلم‌هایمان برای نوشتن در موردش کم می‌آورند.

اگر هر هفته و هر ماه بلکه هر روز و ساعت سخن بگوید هر فرموده‌اش تلنگری است به برخی‌ها تا از خواب غفلت بیدار شوند اما برخی‌ها خود را به خواب زده‌اند و نمی‌توان آنها را بیدار کرد.

اما امروز رهبری در دیدار با هزاران کارگر در آستانه روز کارگر جمله‌ای را فرمودند که تیتر رسانه‌ها شد تا بلکه عده‌ای از خواب غفلت بیدار شوند.

حضرت ایشان می‌فرماید سایه جنگ را حضور مردم رفع کرده نه برخی مسوولان. آری ایشان به این نکته اشاره می‌کنند که مدتی است برخی‌ها بر خود می‌بالند که سایه جنگ را آنها از کشور ما برداشته‌اند.

انسان باید برخی از روزهای تاریخ را ورق بزنند کمی به گذشته و کمی به جلو نگاهی بیندازد امروز باید ببینیم در کجای تاریخ ایستاده‌ایم نگاهی به پشت سرمان و آنهایی که به ما عزت دادند کرده و ایثارشان را فراموش نکنیم.

نباید فراموش کرد از چه پیچ‌های سخت و صعب العبور و با چه کسانی عبور کردیم که اگر امروز فراموش کردیم همه چیز را به فراموشی سپرده‌ایم.

مگر می‌شود فراموش کرد در چهل سال گذشته ایران اسلامی تمام توطئه‌ها را با وحدت و همدلی خنثی کرده است.

مگر می‌توان تاریخ را ورق زد و ندید این کشور چگونه از جنگ در مقابل کشورهای قدرتمند و توطئه‌های داخلی و بیرونی و ترورها و تحریم‌ها عبور کرد مگر می‌شود سرداران‌مان را در سپاه و ارتش و نیروهای مسلح فراموش کرد.

آری آنهایی که به وقتش لباس رزم را دوباره به تن کردند آنها فرزندان همان نسلی هستند که امامشان گفت، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امروز ایران اسلامی مقتدتر از گذشته در حال عبور از راه‌های پر پیچ و خم است تا به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی برسد همه باید بدانند اگر دنیا با ما پای میز مذاکره نشست ثمره خون بهای چه کسانی بود.

و اما نسل امروز فرزندان رهبری هستند که می‌دانند باید با اقتدار در مقابل استکبار ایستاد و احساس ضعف نکرد.

رهبر معظم انقلاب امروز با انتقاد از کسانی که حضور خود را موجب دور شدن سایه جنگ از کشور می‌دانند فرمودند گاهی می‌شنویم برخی‌ها می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم و مسوولیت پیدا کردیم توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرفها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سالها حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

حال بهتر است آنانی که در سخنان خود جولان می‌دهند که ما آمدیم و آنهایی که در گذشته می‌گفتند ما توانستیم سایه جنگ را از سر این کشور برداریم سخنان امروز رهبری را شنیده و فهمیده باشند.

اگر امروز اعتقاد بر این داریم که سخنان رهبری فصل الخطاب است، اگر اعتقاد به ولایت و ولایت پذیری دارید بهتر است مراقب گفتمانتان باشید که اگر نبودید در مقابل ایشان ایستاده‌اید و بدانید در مقابل رهبری ایستادن، ایستادن در مقابل خون شهدا و آنهایی است که امروز با اقتدار ایران اسلامی ثمره خون، فرزندان و همسران و مادرانی است که امروز آماده باش به فرمان رهبری هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president