آوای جنوب

جشن قهرمانی پرسپولیس با قضاوت داور گچسارانی/ راهی داور بازی پرسپولیس- ماشین‌سازی

رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت محمد راهی در دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز خبر داد.
سید پرویز موسوی اظهار کرد: داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در دو دهه گذشته در کشور سهم بزرگی از بار داوری فوتبال را به دوش داشته‌اند.
آوای جنوب؛

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همه ادوار لیگ برتر فوتبال کشور در طول دو دهه گذشته داوران هم استانی با قضاوت‌های خوب خود جایگاه ویژه‌ای در عرصه داوری فوتبال کشور داشته‌اند.

این مسؤول گفت: داوران هم استانی در زمینه‌های مختلف داوری همچون قدرت بدنی و همچنین دانش داوری به خوبی از عهده کار برآمده‌اند و بهترین قضاوت‌ها را به دلیل همین آمادگی‌ها داشته‌‌اند.

رئیس هیأت فوتبال استان از حضور داوران هم استانی در این دوره از لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان دوره‌ای خوب و موفقیت‌آمیز یاد کرد و گفت: بهترین نوع قضاوت‌ها را از داوران هم استانی تاکنون داشته‌ایم و در ادامه راه نیز امیدوار به استمرار این موفقیت‌ها هستیم.

این پیشکسوت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که داوری یکی از موفق‌ترین بخش‌ها و حوزه‌های فوتبال استان در طول سالیان اخیر بوده افزود: به داوری فوتبال و جوانان خوب خود در این عرصه افتخار می‌کنیم و همواره پی‌گیر رشد آن‌ها در داوری فوتبال کشور هستیم و رایزنی‌های لازم را برای حصول موفقیت آن‌‌ها انجام می‌دهیم.

وی به دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بازی ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۶ فروردین با قضاوت حسین زرگر و کمک‌های محمد راهی از استانمان و مهدی عالیقدر و پیروز سیف‌الله‌پور و با نظارت سعید بخشی‌زاده انجام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president