کد خبر : 29919
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 11:02

پیام تقدیر و تشکر مهندس صیدالی مدیرعامل نفت و گاز گچساران از مردم ،مسئولان و رسانه‌ها

پیام تقدیر و تشکر مهندس صیدالی مدیرعامل نفت و گاز گچساران از مردم ،مسئولان و رسانه‌ها

هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی از حضور مردم و مسئولان در مراسم تشییع و خاکسپاری ابوی خود تقدیر و تشکر بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت وگاز گچساران ، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با صدور پیامی از حضور مردم و مسئولان در مراسم تشییع و خاکسپاری ابوی خود تقدیر و تشکر بعمل آورد.
در متن این پیام آمده است :
هرآنچه خداوند بزرگ مقدر می فرماید ، هیچ بنده ای را توان تغییر آن نیست و هرآنچه که حکمت متعالی‌اش تعلق می گیرد ، هیچ کس را جرأت تعبیر و تعدیل
نمی باشد ، لذا هر آنچه می دهد شاکریم . باید گفت وسعت اندوه مان در غم از دست دادن پدر عزیزمان فراتر از تحمل بود اما ابراز همدردی و بذل محبت شما خوبان و سروران عزیز چه با حضورتان و چه با ارسال پیام هایتان ما را دراین امتحان الهی و غم بزرگ یاری داد و به خانوادهِ‌مان توان به دوش کشیدن رفتن آن عزیز.
تردیدی نیست که زبان خانوادهِ‌مان از بیان تشکر و قدرشناسی و محبت شما سروران عزیزم قاصر است اما لازم می دانم بر حسب وظیفه از همه مردم عزیز و شریف که در این ایام در کنارمان بودند ،تقدیر و تشکر نمایم.
بدین وسیله برخود لازم می دانم از مردم ، مسئولان و مدیران استانی ، کشوری ، روحانیت جلیل القدر خاصه نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت اله ملک حسینی ،ائمه جمعه محترم استان، استاندار محترم ، مجمع نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ادوار گذشته استان،مسوول بیت تاریخی حضرت امام خمینی و مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، دکتر مولایی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران ،مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه وزارت نفت و مدیران عامل شرکت‌های تابعه جنوب ،مدیریت تولید شرکت ملی نفت،فرمانداران ،دادستان‌ها و روسای دادگستری،فرماندهی محترم نیروی انتظامی و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده‌های محترم جانبازان و ایثارگران ،شهرداران محترم و اعضای محترم شورای شهر، مدیران ارشد گاز کشور و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان ، مدیران کل استانها ،احزاب مختلف،فرماندهی محترم راهنمایی و رانندگی، کارکنان ادارات و سازمان‌ها ، بانک ها و موسسات غیردولتی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، طوایف ، ایلات و اقوام و …که از راههای دور ونزدیک در مراسم تشییع و تدفین و ترحیم پدرمان ما را همراهی کردند تقدیر و تشکر نمایم.
در پایان امیدوارم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک شما عزیزان را در مجالس و محافل شادی‌هایتان جبران نماییم.

هوشنگ صیدالی
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.