آوای جنوب

رئیس‌کل دادگستری استان

مدیران حاشیه‌ساز حواسشان جمع باشد/برخورد با هرگونه سوء‌استفاده از بیت‌المال در انتخابات/سایت‌های متخلف به دستگاه قضایی معرفی شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت‌هایی که تشویش ایجاد می‌کنند و اخبار اشتباه درج کنند به ما معرفی کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به هرگوه سوءاستفاده از بیت‌المال در این استان در انتخابات هشدار داد.

آوای جنوب

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی پیش از ظهر امروز در نوزدهمین نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها اظهار کرد: ما و سازمان‌های تابع مجموعه قضایی دنبال مچ‌گیری نیستیم و به کرات مشکلاتی در حد جرم را شاهد بودیم اما به دلیل اینکه سوء نیتی نبود اغماض کردیم.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد سخنان خود را با چندین تذکر ادامه داد و افزود: پرهیز از تبلیغات زودهنگام خط قرمزی است که برخورد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا از نگاه قومی و قبیله‌ای خودداری کنند و شایسته سالاری را ملاک قرار دهند که اگر فرد ناتوانی انتخاب شود و نتواند مدیریت کند چه ارزشی دارد.

مزارعی گفت: نامزدهای احتمالی شوراهای شهر و روستا شئونات همدیگر را رعایت کنند.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تهمت و افترا یکی از جرایم رتبه‌دار در استان است، گفت: با رعایت شئونات همدیگر انتخابات شایسته و درخور شان برگزار کنیم.

مزارعی با بیان اینکه مدیران از شخصیت حقوقی و امکانات دولتی برای انتخابات استفاده نکنند، گفت: اقدام مدیران در حد و‌ چارچوب قانون باشد.

رئیس‌کل دادگستری با بیان اینکه اگر مسوول و‌ مدیری در نظم جامعه اخلال کنند و دخالت داشته باشد برخورد می‌کنیم، با اشاره به مدیریت دستگاه قضایی استان بر فضای مجازی گفت: رسانه‌ها چشم و زبان گویای جامعه هستند و از درج اخباری که مورد تشویش و تشتت در جامعه شود خودداری کنند ولو اینکه آن خبر هم صحت داشته باشند.

وی با بیان اینکه انتشار اخباری که موجب تشویش اذهان می‌شود معصیت و گناه است، گفت: بر حرکات در فضای مجازی نظارت داریم و اگر اغماض می‌کنیم به این دلیل است که داریم حمایت می‌کنیم اما اگر در فضای مجازی افراد هتک حرمت شوند برخورد می‌کنیم.

مقام ارشد قضایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت‌هایی که تشویش ایجاد می‌کنند و اخبار اشتباه درج کنند به ما معرفی کنند.

مزارعی با بیان اینکه با کسانی که چهره نظام را به هر طریقی تخریب کنند برخورد می‌کنیم، بیان کرد: راه انداختن کارناوال‌های انتخاباتی ضرورتی ندارد و با کسانی که فضا را شلوغ کنند برخورد می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عملکرد برخی از مدیران حاشیه‌ساز است و اخباری که از مدیران به گوش می رسد می‌توانیم به پرونده تبدیل کنیم اما به دلیل خدمات این مدیران فعلا دست نگه داشتیم.

وی با بیان اینکه مدیران علیه همدیگر جوسازی نکنند گفت: در آستانه سال جدید دستگاه‌ها با ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی فرهنگ غنی مردم استان را به سایر مناطق انتقال دهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president