آوای جنوب

فرماندار گچساران :کاندیدهای شورای شهر از امروز می توانند ثبت نام خود را شروع کنند

فرماندار گچساران گفت:شرایط پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در دفاتر پیشخوان دولت، در بخشنامه ستاد انتخابات کشور اعلام شد.

عبدالرحیم رحیمی اظهار کرد: به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و در اجرای مصوبه ستاد انتخابات کشور اعلام می دارد کلیه داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از روز سه شنبه مورخ ۲۴/۱۲/۹۵ می توانند با در دست داشتن مدارک ذیل به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام اقدام بعمل آورده و با در دست داشتن رسید پیش ثبت نام و شماره پیگیری و اصل مدارک زیر از تاریخ ۳۰/۱۲/۹۵ لغایت ۰۶/۰۱/۹۶ جهت تکمیل ثبت نام به فرمانداری های کشور مراجعه نمایند.
وی ادامه داد: بنا بر تصریح بخشنامه انجام پیش ثبت نام اختیاری بوده و بمنظور تسهیل در ثبت نام پیش بینی شده است و در صورتی که داوطلب تمایلی به پیش ثبت نام نداشته باشد در زمان مقرر می تواند برای ثبت نام مستقیماً به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه نماید.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به ثبت‌نام کاندیدها جهت شرکت در پنجمین دوره شورای اسلامی شهرو روستا اظهار کرد: طبق قانون ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه خواهد بود اما با توافق به عمل آمده بین شورای نگهبان و وزارت کشوبه دلیل نزدیکی ایام نوروز و به سبب تسهیل کار ثبت‌نام برنامه پیش‌ثبت‌نام‌ها برای نامزدها تعیین شده تا آنها شرایط و زمان بهتری را داشته باشند.
رحیمی خاطر نشان کرد، بنا بر مفاد این بخشنامه، مدارک لازم جهت پیش ثبت نام داوطلبان در دفاتر پیشخوان از این قرار است:

۱-ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی

۲-یک قطعه عکس ۴*۳ جدید

۳-ارائه اصل مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شوراهای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت

۴-دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برا ی داوطلبان روستاهای تا ۲۰۰ خانوار جمعیت و ارائه مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان روستاهای بالای دویست خانوار جمعیت

۵-ارائه اصل کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرک معتبر دال بر روشن بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان

۶-ارائه اصل گواهی قبول استعفا برای دارندگان مشاغل موضوع ماده ۲۸ قانون انتخابات شوراها

۷-ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه

۸-ایثارگران (آزاده – جانباز – فرزند شهید ) در صورت تمایل می توانند مدارک مربوطه را ارائه نمایند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president