آوای جنوب

واکنش تاجگردون به حذف مصوبات مجلس ازسوی مجمع تشخیص مصلحت نظام

ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبات مجلس و اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان مسبوق به سابقه است

رییس کمیسیون تلفیق برنامه،بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد که اصلاح یا حذف مصوبات مجلس ازسوی مجمع ازنظر کارشناسی و حقوقی ایراد دارد.

آوای جنوب

غلامرضا تاجگردون ، با اشاره به ارسال برخی مواد ارجاعی ازسوی شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت نظام،گفت:ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبات مجلس و اختلاف بین مجلس و شورای نگهبان مسبوق به سابقه است،در قوانین گذشته همانند قانون قاچاق،ستاد مبارزه با مواد مخدر،فاینانس ها مجمع ورود کرده است.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دهه ۸۰ به بعد،مجمع تشخیص به بیش از ۱۵ مورد اختلاف ورود پیداکرده و متن را اصلاح کرده است،افزود:از لحاظ کارشناسی و حقوقی این موضوع ایراد و اشکال دارد،اما متاسفانه یا خوشبختانه به هر دلیلی مجمع مصوباتی را حذف یا حتی اصلاحاتی روی متن انجام می دهد.

مجلس نباید به اصل حقوق و دستمزد ورود می کرد

تاجگردون بااشاره به اینکه مجلس نباید به اصل حقوق و دستمزد ورود می کرد،ادامه داد:هرکسی باید براساس قواعد وظایف خود را انجام می داد و بنده ۳ ماه پیش چنین وضعیتی را پیش بینی می کردم،که پس از رفت و برگشت های این ماده نتیجه ای برای کشور رقم نمی خورد.

رییس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه رفت و برگشت های مصوبه حقوق مدیران نگرانی های ذهنی درجامعه و برای مردم ایجاد می کند، تصریح کرد:در نهایت هیچ اتفاقی درباره حقوق مدیران رخ نداد و در این فرآیند تنها افرادی که از شغل مناسبی در مناطق محروم بهره مند می شدند،بی بهره شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president