آوای جنوب

نامه ۳ تشکل دانشجویی دانشگاه یاسوج به وزیر علوم/آقای فرهادی؛ دانشگاه یاسوج با سوءمدیریت به فضایی ملتهب و متشنج تبدیل شده است

چند تشکل‌ دانشجویی دانشگاه یاسوج طی نامه‌ای به وزیر علوم به بی‌حرمتی‌ها و اقدامات غیر قانونی در این دانشگاه اشاره کرده‌ اند که موجب ایجاد فضای تشنج و التهاب شده است.

چند تشکل‌ دانشجویی دانشگاه یاسوج طی نامه‌ای به وزیر علوم به بی‌حرمتی‌ها و اقدامات غیر قانونی در این دانشگاه اشاره کرده‌ اند که موجب ایجاد فضای تشنج و التهاب شده است.

آوای جنوب؛

تشکل‌های دانشجویی مجمع عدالتخواه دانشجویی، انجمن اسلامی مستقل و بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در خصوص وضعیت حاکم بر دانشگاه یاسوج نامه‌ای خطاب به فرهادی وزیر علوم تنظیم کرده‌اند.

در این نامه آمده است: از دانشگاه همیشه و در همه جا این انتظار است که محل جوشش و اوج دو جریان حیاتی در کشور باشد: اول، جریان علم و تحقیق دوم، جریان آرمان‌گرایی‌ها و آرمان‌خواهی‌ها و هدفگذاری‌های سیاسی و اجتماعی.«امام خامنه‌ای»

در این نامه ذکر شده است: جناب آقای دکتر محمد فرهادی؛ مدتی است که فضای علمی، اخلاقی و آزاداندیشانه دانشگاه دولتی یاسوج با سوء‌مدیریت مسؤولان دانشگاه و اتخاذ سیاست سکوت در قبال بی‌قانونی‌ها و بی‌حرمتی‌ها به فضایی ملتهب و پر تشنج تبدیل شده است.

در نامه این سه تشکل آمده است: جنبش دانشجویی مطالبه‌گر بارها و بارها این مسائل را از طریق مراجع قانونی دانشگاهی پیگیری کرده است؛ اما متأسفانه هیچ پاسخی دریافت نکرده است. از این رو با توجه به این که ادامه این روند برای فضای دانشگاه و استان خطرناک می‌باشد، مجبور شدیم تا این مسائل را به سمع و نظر حضرتعالی برسانیم.

در نامه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه یاسوج خطاب به فرهادی آمده است: بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و مجمع دانشجویان عدالت‌خواه این دانشگاه خواستار پیگیری و ورود جدی حضرتعالی به این مسائل، متناسب با قانون و آیین‌نامه دانشگاه‌های کشور هستند.

لازم به ذکر است که جهت حفظ شأن دانشگاه فعلا از ذکر جزئیات صرف نظر کرده و سربسته موارد را گوشزد کرده‌ایم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president