آوای جنوب

برگزاری دربی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در گچساران/ نفتی ها میزبان زاگرس یاسوج در گچساران

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور
روز جمعه از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج در گچساران به مصاف هم می‌روند.

روز جمعه از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دوتیم هم استانی نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج در گچساران به مصاف هم خواهند رفت.

این روزها با نزدیک شدن به روزهای پایانی مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور این مسابقات روزهای حساس خود را سپری می‌کند.

نحوه صعود و سقوط تیم‌ها در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و به خصوص گروهی که دو تیم هم استانی زاگرس یاسوج و نفت گچساران در آن حضور دارند این گروه را نسبت به گروه دیگر حساس تر کرده است.

اضافه شدن یک تیم به این گروه در حالی که مسابقات در هفته دوم و یا سوم خود بود این گروه را دچار سردرگمی کرده است و مسؤولان و مربیان این گروه هنوز نمی‌دانند سه تیم از این گروه سقوط می‌کند یا چهار تیم و به همین دلیل این گروه نسبت به گروه دیگر با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود.

اما روز جمعه نفت وگاز گچساران که این روزها تیم شگفتی ساز جام حذفی نیز لقب گرفته است در ورزشگاه شهید بشارت این شهر که گچسارانی‌ها را به یاد روزهای پرشکوه استادیوم تختی این شهر می‌اندازد میزبان تیم زاگرس یاسوج است.

تیم زاگرس یاسوج علی‌رغم تمام بی‌مهری‌هایی که از سوی مسؤولان استان به این تیم شده است تا کنون نتایج خوبی را کسب کرده است و شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده است.

ازسوی دیگر نفت و گاز گچساران که این روزها تیم‌هایی که حتی وقتی در مقابل این تیم مساوی می‌گیرند شادی و پایکوبی می‌کنند برای تداوم روند رو به صعود خود به سه امتیاز این بازی نیاز دارد تا بتواند با خیالی آسوده به لیگ ادامه دهد.

تیم‌های داریوش یزدی در دوران کاری او کار را برای هر تیمی تقریبا سخت کرده است.

یزدی که در هر بازی تقریبا با جابجایی مهره‌هایش به مانند شطرنج آنالیزهای هر حریفی را برای مقابله با نفت به هم می‌ریزد.

نفت پس از شکت سپهر نقش جهان اصفهان در گچساران و پیروزی پرگل خود در تهران روز جمعه نیز امیدوار است تا بتواند با عبور از تیم زاگرس یاسوج امتیازات خود را به ۳۷ امتیاز برساند.

داریوش یزدی قطعا برای بازی مستقیم زاگرس یاسوج برنامه‌ریزی کرده است تا بتواند با استفاده از شریط میزبانی به صعود از گروه خود فکر کند.

زاگرس یاسوج در حالی به مصاف نفت گچساران در این شهر می‌رود که در حال حاضر با ۲۹ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته است و امیدوار است خود را به جمع چهار تیم صعود کننده از مرحله اول برساند.

زاگرس یاسوج با ۱۹ بازی انجام داده ۸ پیروزی، ۵ تساوی و ۶ باخت را با ۲۲ گل زده و ۱۸ گل خورده در کارنامه خود تا اینجای کار به ثبت رسانده است.

اما نفت گچساران با تفاضل یک امتیاز و یک بازی کمتر در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در رده سوم جدول جا گرفته است.

خط حمله نفت گچساران با زدن ۳۲ گل بهترین خط حمله هر دوگروه است.

نفت با تفاضل گل ۲۱در میان هر دوگروه مسابقات الف و ب برتر است و این برای هر تیمی در مقابل نفت دردسرساز خواهد بود.

نفت با خط حمله‌ای که تا اینجای مسابقات ۳۲ گل به ثمر رسانده و تنها ۱۱ گل دریافت کرده است و در بازی گذشته‌اش نیز با زدن ۳ گل در تهران هت تریک کرده است می‌تواند کار را برای زاگرس در گچساران سخت کند.

نفت و زاگرس دو تیم هم استانی کهگیلویه و بویراحمد در حالی به مصاف هم می‌روند که برای صعود از این گروه امیدوارند و تمایل ندارند امتیازات این دو تیم تقسیم شود.

از آن سو نیز تماشاگران هر دو تیم امیدوارند یک دربی زیبا و تماشاگرپسند را از سوی شاگردان یزدی و مربی بی‌ادعای زاگرس یاسوج با قضاوت عادلانه داور مسابقه مشاهده نمایند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president