آوای جنوب

انتقاد تند جانشین فرمانده سپاه فتح استان از اختیاری بودن دروس ارزش های دفاع مقدس در دانشگاه ها

جانشین فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه جنگ اقتصادی و جنگ نرم کشور را تهدید می کند، گفت: الان دانشگاه جبهه است اما جای تعجب دارد چرا دروس قرآن، ارزش های دفاع مقدس و وصیت نامه امام (ره) در دانشگاه ها اختیاری شده است.

آوای جنوب

جلسه هماهنگی اعزام دانشجویان راهیان نور استان با حضور سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان، شهرام مهدوی مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان،حجت الاسلام قاسم مقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در سالن جلسات دانشگاه یاسوج برگزار شد.
سرهنگ انصاری در این نشست تاکید کرد: جنگ افتصادی و جنگ نرم ایران را تهدید می کند.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: زمانی امام (ره) در صحبتهایشان گفتند که جبهه دانشگاه است و الان باید گفت دانشگاه جبهه است اما جای تعجب دارد چرا دروسی مثل قرآن، ارزش های دفاع مقدس و وصیت نامه امام (ره) در دانشگاه ها اختیاری شده است.
وی روسای دانشگاهها را فرماندهان جنگ نرم در مقابله با دشمن دانست و بیان کرد : تدبیر شما فرماندهان می تواند کشور را از خطرات این جنگ دور نگه دارد.
انصاری به اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور اشاره کرد و گفت: رزمندگان ما در طول جنگ با کمترین امکانات و با از جان گذشتگی توانستند جنگ را اداره و کشور را حفظ کنند الان نیز ما باید با همان روحیه این نظام و انقلاب را حفظ کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president