آوای جنوب

گرامی‌داشت یاد آتش‌نشانان شهید توسط سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران و هواداران+تصاویر

همزمان با دیدار تیم‌های نفت و گاز گچساران و سپهر نقش جهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال، یاد آتش‌نشانان شهید توسط سرمربی تیم فوتبال نفت و هواداران گرامی داشته شد.

 آوای جنوب؛

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی امروز در هفته بیستم لیگ دسته دوم به مصاف تیم سپهر نقش جهان رفت که بازیکنان و کادر فنی با حادثه دیدگان و آتش‌نشانان حادثه تلخ و غم‌بار ساختمان پلاسکو تهران همدردی کردند.

بر اساس این گزارش این بازی که اولین بازی تیم نفت در زمین بشارت گچساران بود این تیم موفق شد رقیب اصفهانی را با شکست راهی اصفهان کند.

در این دیدار، هادی زرین ساعد، فرشید علی‌زاده، فرید طالقانی، کریم شاوردی، شیرمردی، مرتضی حیدری، علی کرمی، سعید عنافچه، محمد نوروزی، مصطفی نوبخت و عماد قاسمی به زمین رفتند.

نفت گچساران در همان شروع مسابقه با هجوم به سمت دروازه تیم اصفهانی موقعیت‌های فراوانی را بر روی دروازه این تیم خلق کرد.

امروز به جرات می‌توان گفت، روز بازی و نمایش مصطفوی دروازه‌بان تیم اصفهانی بود که با واکنش‌های خودش روز خوبی را سپری کرد و به دنبال این بود که خود را به تیم سابقش نشان دهد.

در ادامه بازی؛ هجوم‌های تیم نفت به ثمر نشست و بازیکن جدید نفت گچساران مصطفی نوبخت در دقیقه ۲۹ دروازه این تیم را باز کرد.

در ادامه مسابقه تیم نفت حملات بی‌امانی روی دروازه تیم حریف خلق کرد که مصطفوی دروازه‌بان این تیم به خوبی توپ‌ها را مهار کرد.

در نیمه دوم این بازی محمدرضا مظاهری به جای علی کرمی وارد زمین شد و فرشید پاداش نیز به جای مصطفی نوبخت به زمین رفت و نبی‌الله اسدی نیز به جای عنافچه وارد زمین شدند.

به گزارش فارس، در همان ابتدای مسابقه داریوش یزدی سرمربی تیم نفت و فرشید علی‌زاده به پاس همدردی با آتش نشانان حادثه پلاسکو تهران با لباس آتش‌نشانی وارد زمین شدند.

پیش از آغاز بازی دو تیم به احترام آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو یک دقیقه سکوت کردند.

از دیگر نکات این مسابقه هواداران خونگرم نفت گچساران بودند که جمعی از آنان نیز با کاورهای آتش‌نشانی تیم نفت را تشویق می‌کردند.

 

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۰/آ ۳۰/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president