آوای جنوب

فردا ورزشگاه بشارت گچساران/ همدلی و وحدت تماشاگران برای شکست سپهر نقش جهان اصفهان

ورزشگاه بشارت گچساران فردا میزبان دو تیم نفت گچساران و سپهر نقش جهان اصفهان خواهد بود.

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان تیم سپهر نقش جهان خواهد بود.

شاگردان داریوش یزدی در شروع فصل جدید در‌حالی‌که می‌توانستند قشقایی شیراز را در گچساران شکست دهند این بازی را در خانه مساوی کردند تا قشقایی با خوشحالی گچساران را ترک کند.

نفت گچساران پس از آن با بازیکنان جدید خود به مصاف تیم صدرنشین اروند خرمشهر رفت که آنجا نیز نتوانست از سد حریفش عبور کند و با شکست خرمشهر را ترک کرد.

تمرینات تیم فوتبال نفت وگاز گچساران پیگیری شد +تصاویر

اما تیم فوتبال نفت و گاز گچساران براساس مشاهدات خبرنگار خبرگزاری فارس این‌ روزها تمرینات پرنشاطی را پشت سر گذاشته‌اند که این نشان از یک روحیه مضاعف برای شکست تیم سپهر نقش اصفهان خواهد بود.

به گزارش فارس تمرینات در روزهای گذشته این تیم با جشن تولد یکی از بازیکنان ۲۲ ساله این تیم روحیه دوچندانی به این تیم داد، هر‌چند افشین کمایی کمک مربی با دانش این تیم اجازه خوردن کیک را به بازیکنان نداد و صرف کیک را برای بازیکنانش مضر می‌دانست اما بعد از آنکه مدیریت باشگاه تصمیم گرفته بود به صورت محرمانه برای بازیکن جوانش جشن کوچکی برگزار کند بازیکنان را برای شکست حریف با انگیزه تر می‌کرد.

تمرینات تیم فوتبال نفت وگاز گچساران پیگیری شد +تصاویر

شور و حال و وصف ناپذیری در فضای تیمی نفت حاکم بود و بازیکنان با‌انگیزه تمام زیر‌نظر داریوش یزدی نکات فنی را فرا می‌گرفتند.

تمرینات نفت روز گذشته نیز با احترام این تیم به حادثه دیدگان و آتش‌نشانان حادثه پلاسکو تهران حال و هوای خاصی به این تیم داد و بازیکنان با نثار فاتحه یاد آتش‌نشانان را گرامی داشتند.

آمدن فرشید علی‌زاده کاپیتان سابق نفت گچساران نیز انتظارات هواداران را دوچندان کرده است و هواداران امیدوارند فرشید با همان شوت‌های سنگینش هر چه سریعتر به روزهای خوب خودش برگردد.

تمرینات تیم فوتبال نفت وگاز گچساران پیگیری شد+عکس

نفت گچساران یا همان شگفتی‌ساز جام حذفی با مربیگری داریوش یزدی فردا منتظر هواداران خود در استادیوم بشارت گچساران هستند تا با شکست مقتدرانه این تیم راه صعود را هموار کنند.

داریوش یزدی سرمربی نفت گچساران در این خصوص به خبرنگار فارس می‌گوید: نفت هواداران خوب و خون‌گرمی دارد و من به هواداران قول می‌دهم که تیم نفت از این گروه صعود خواهد کرد.

وی ادامه داد: فردا منتظر حضور حداکثری هواداران هستیم چرا‌که این حمایت هواداران است که به تیم نفت روحیه می‌دهد.

تمرینات تیم فوتبال نفت وگاز گچساران پیگیری شد +تصاویر
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president