آوای جنوب

امان از روزی که شرکت نفت از ورزش گچساران کنار بکشد/ مسؤولانی که در سایه نفت بی‌خیال ورزشند

پس تا دیر نشده ورود کنید که فردا دیر است؛ از خیر استادیوم تختی گذشتیم، زمین بشارت را به اتمام برسانید

مسؤولان شهرستان گچساران وقتی فعالیت باشگاه نفت گچساران را می‌بینند به کل بی‌خیال ورزش شده‌اند.

 آوای جنوب؛

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حالی در گچساران در مقابل تیم قشقایی شیراز مساوی کرد که در شیراز موفق شده بود این تیم را شکست دهد.

تیم قشقایی شیراز در حالی در مقابل نفت گچساران در آن روز در شیراز شکست خورد که در هفته قبل آن پرسپولیس تهران را از جام حذفی کرده بود.

نفت و گاز گچساران در جام حذفی موفق شد تیم‌های قدرتمند لیگ برتری همچون استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را حذف کند و این افتخاری بود برای تیم فوتبال نفت گچساران که یک تیم لیگ دسته دوم تا این مرحله در جام حذفی بیاید، به گونه‌ای که میزبان تراکتورسازی تبریز در گچساران شود.

این‌ها را گفتیم تا بر روی اصل مطلب برویم

سال‌های سال است ورزش گچساران یک تنه برروی دوش نفت گچساران است؛ کارنامه درخشان تیم‌های نفتی و حضور این تیم‌ها در لیگ‌های برتر گویای این است که نفت در این زمینه موفق عمل کرده است.

امروز وقتی به ورزش این شهرستان نگاهی گذرا داشته باشیم، تیم‌های هندبال، تنیس، فوتبال، بسکتبال، هاکی، واترپلو و سایر رشته‌هایی دیگر را می‌بینیم که ماحصل مدیریت نفت در گچساران است.

هر کدام از این تیم‌ها در سطح کشور و آسیا صاحب مقام و جایگاهی شوند افتخار اول آن برای مردم این شهرستان است و پس از آن مسؤولان و مدیران گچساران.

اما روی سخن با مسؤولان شهری گچساران است

ماه‌هاست که سرمربی تیم فوتبال نفت اعلام می‌کند وضعیت چمن ورزشگاه نفت این شهرستان خوب نیست و متاسفانه اقدامی صورت نمی‌گیرد.

بعد از آن روزی که مدیرکل سابق ورزش استان زمین چمن ورزشگاه بشارت گچساران را ناتمام افتتاح کرد تاکنون هیچ اقدامی برای پایان دادن به این پروژه صورت نگرفته و این پروژه نیز در کنار ورزشگاه تختی گچساران در هوای سرد زمستانی به خواب رفته است.

Image result for ‫ورزشگاه چمن مصنوعی بشارت گچساران‬‎

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز در بدو ورودش به زمین چمن نفت گچساران با صراحت تمام بیان کرد که این زمین اصلا مناسب فوتبال نیست.

 

 

آیا مسؤولان شهرستانی با خود فکر کرده‌اند اگر نفت بخواهد فقط در ورزش‌های همگانی ادامه فعالیت دهد چه ضربه سنگینی بر پیکره این شهر زده خواهد شد.

آیا آماده کردن زمین چمن مصنوعی بشارت گچساران برای مدیران این شهر کار سختی است.

آیا به این نکته فکر کرده‌اید که چرا همین تیم در خارج از خانه پیروز می‌شود اما در زمین خودش به مشکل برمی‌خورد.

آیا بهتر نیست مسؤولان شهرستان گچساران و در راس آن فرماندار و نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت ورود کنند تا مشکل تجهیز رختکن ورزشگاه بشارت به اتمام برسد و نفت بتواند ادامه بدهد.

پس تا دیر نشده ورود کنید که فردا دیر است؛ از خیر استادیوم تختی گذشتیم، زمین بشارت را به اتمام برسانید.

=================

یادداشت علی‌مراد کاظم‌پور

Image result for ‫ورزشگاه تختی گچساران‬‎
با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. همسایه گفت:

    درود بر کاظم پور .مسولین خود دانند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president