آوای جنوب

استقبال هواداران ترک‌زبان گچساران از تیم فوتبال قشقایی شیراز+تصاویر

هواداران ترک‌زبان گچساران از تیم قشقایی شیراز در این شهر استقبال کردند.

 آوای جنوب؛

عصر امروز تیم فوتبال قشقایی شیراز برای انجام دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نفت و گاز گچساران وارد این شهر شد.

تیم قشقایی شیراز که بنا به گفته نجف‌پور مدیرعامل این تیم در ۸ استان کشور به دلیل پراکندگی ایل بزرگ قشقایی هوادار دارد در شهر گچساران نیز هواداران بی‌شماری دارد.

در شهر گچساران بیش از ۲۰ هزار نفر از هموطنان قشقایی و ترک‌زبان زندگی می‌کنند که فرزندان آن‌ها از گذشته تاکنون فوتبالیست‌های بزرگی در این شهر بوده‌اند بازیکنانی مانند کرامت دره‌شوری و داریوش شش‌بلوکی که نام آن‌ها هیچگاه از خاطره هواداران فوتبال این شهر فراموش نخواهد شد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز هنگامی اسم و رسم پیدا کرد که موفق شد در شیراز و در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور تیم پرسپولیس تهران را از گردونه مسابقات حذف کند.

 

 

این تیم پس از آن برد تاریخی به یک اسطوره در فوتبال کشور تبدیل شد اما همین تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور فراز و فرودهایی داشت که البته در چند هفته اخیر نتایجی بهتر از گذشته کسب کرد.

قرار است فردا پنج‌شنبه تیم فوتبال قشقایی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه اختصاصی نفت گچساران به دیدار نفت این شهرستان برود.

تبم قشقایی تاکنون دو بار در برابر تیم‌های کهگیلویه و بویراحمدی صف‌آرایی کرده که بار اول در برابر تیم نفت در شهر شیراز مغلوب شد و در مرتبه دوم نیز در شهر یاسوج با یک گل مغلوب تیم زاگرس این شهر شد.

 

 

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president