آوای جنوب

رئیس هیأت فوتبال گچساران خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری فوتبال آقایان و بانوان در گچساران

رئیس هیأت فوتبال گچساران از ثبت‌نام متقاضیان دوره‌های مربیگری فوتبال بانوان و آقایان در این شهرستان خبر داد.

 

آوای جنوب؛

سید عبدالکریم قاضی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شهرستان گچساران با توجه به جمعیت کم اما دارای استعدادهای فراوانی در زمینه‌های گوناگون ورزشی است.

وی ادامه داد: شهرستان گچساران در زمینه فوتبال پتانسیل بالایی دارد و وجود فوتبالیست‌های متعدد در رده‌های مختلف لیگ کشور نشان از استعدادهای جوانان این شهرستان است.

قاضی‌فر افزود: وجود بازیکنانی چون میلاد غریبی، رشید مظاهری، ایمان موسوی و سهیل صالحی نشان از وجود استعدادهای بالقوه در فوتبال این شهر است.

وی با اشاره به محمد راهی و خانم کلثوم صالحی داور گچسارانی که در لیگ برتر نیز قضاوت می‌کند، بیان کرد: از این رو هیأت فوتبال شهرستان با برنامه‌ریزی که انجام داده یک دوره آموزشی داوری ویژه علاقه‌مندان داوری فوتبال در این شهرستان برای بانوان برگزار می‌کند.

رئیس هیأت فوتبال گچساران تصریح کرد: دوره داوری درجه ۳ فوتبال و فوتسال بانوان زیر نظر مدرس فدارسیون برگزار می‌شود که در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی نیز داده می‌شود.

قاضی‌فر به وجود بانوان علاقه‌مند به رشته فوتسال در این شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با برنامه‌ریزی انجام شده تمرینات و آموزش فوتبال بانوان هر هفته در گچساران با جدیت در حال پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: هیأت فوتبال شهرستان در راستای آموزش مربیان گچسارانی یک دوره مربیگری D فوتبال ویژه آقایان را برای مربیان گچسارانی در دستور کار خود قرار داده است.

قاضی‌فر افزود: این دوره زیر نظر مدرس فدراسیون فوتبال در این شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقمندان جهت ثبت نام روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۱۵ الی ۱۸ به هیأت فوتبال شهرستان مراجعه کنند.

رئیس هیأت فوتبال گچساران گفت: جهت کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره ۰۹۱۷۳۴۲۴۶۰۷ تماس حاصل کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president