آوای جنوب

هدایت خواه کاندیدا شدن خود برای انتخابات شورای شهر را تکذیب کرد

حمیده هدایت خواه کاندیدا شدن خود برای انتخابات شورای شهریاسوج را تکذیب کرد و گفت: پیش از این هم برخی سایت ها با شایعه پراکنی سعی کردند حضور من در انتخابات شورای شهر را پررنگ کنند.

آوای جنوب؛

پس از قوت گرفتن گمانه زنی برخی سایت های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حضور حمیده هدایتخواه در انتخابات شورای شهر یاسوج این فعال فرهنگی برای دومین بار حضور خود در انتخابات شورای شهر را تکذیب کرد و گفت: پیش از این هم برخی سایت های خبری با شایعه پراکنی سعی کردند حضور من در انتخابات شورای شهر یاسوج را پررنگ کنند.

وی افزود: در آن بازه زمانی با توجه به تخصص و فعالیت خود انتقادتی را به عملکرد برخی چهره ها و مسئولین در حوزه زن و خانواده وارد کردم که معتقدم برخی رسانه ها جهت به حاشیه بردن آن انتقادات که مورد استقبال جامعه زنان و فعالین فرهنگی نیز واقع شد دست به شایعه سازی زدند.

هدایتخواه با بیان اینکه مدتی است آن شایعات نیز قوت گرفته اند اظهار داشت: معتقدم برخی سایت های اجاره ای و فعالین رسانه ای باز هم جهت به حاشیه بردن فضای مهم دیگری دست به شایعه سازی می زنند.

وی گفت: تولید مستند جمهوریت در جمعه بازار به وسیله من و دوستم خانم سحر دانشور را می توان دلیل حاشیه سازی های جدید برخی سایت های اجاره ای دانست.

این فعال فرهنگی تلاش برای به حاشیه بردن انتقادات مطرح شده در متفاوت ترین مستند سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد را می توان دلیل شایعه پراکنی های جدید برخی رسانه ها عنوان کرد.

هدایتخواه با اشاره به تمایلش بر حضور در عرصه فرهنگ و زنان استان تاکید کرد: به هر حال من پیش از این عدم تمایل خود برای حضور در انتخابات شورای شهر را اعلام کردم، اما این پافشاری دوستان قطعا دلیل دیگری دارد که علتش را باید در فعالیت های چهره های جدید عرصه فرهنگ و زنان استان دانست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president