آوای جنوب

داریوش یزدی: در مقابل بعثت کرمانشاه به دنبال ۳ امتیاز هستیم

سرمربی نفت گچساران گفت: در مقابل بعثت کرمانشاه به دنبال ۳ امتیاز هستیم.

آوای جنوب؛

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگارمادر گچساران اظهار کرد: بعد از اتمام جام حذفی نگاه ما به صعود به لیگ یک فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: خوشحالیم که توانستیم با نفت و گاز گچساران درخشش بسیار خوبی در جام حذفی داشته باشیم.

یزدی تصریح کرد: با سوت داور مسابقه در پایان دیدار با تراکتورسازی همه چیز برای ما در جام حذفی به اتمام رسید.

بازیکن اسبق استقلال تهران اذعان کرد: به بازیکنان نیز از همان روز گفته‌ام جام حذفی برای ما به اتمام رسید و در حال حاضر تنها هدف ما بازی‌های خوب و مقتدر در لیگ دو است.

یزدی با بیان اینکه بازی با بعثت کرمانشاه آخرین بازی ما در نیم فصل است اظهار کرد: با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم در صدد تقویت نقاط ضعف تیم در فصل دوم هستیم.

وی افزود: بازیکنانی نیز محترمانه از جمع ما جدا خواهند شد و به تیم‌های دیگر می‌روند، چنانکه حسین حجازیان از نفت گچساران با یک تیم لیگ برتری قرارداد بست.

این مربی جوان گفت: کادر فنی بازی‌های تیم نفت را در طول فصل آنالیز و مورد بررسی قرار داده و در حال حاضر با پایان نیم فصل و با حمایت‌های مدیریت باشگاه در حال جذب بازیکنان جدید هستیم.

یزدی تاکید کرد: بازیکنان خوب و شاخصی را برای تقویت تیم نفت در نظر گرفته‌ایم که در صورت جذب ‌آنها در ادامه مسابقات با انگیزه بیشتر و توان بالاتر در مسابقات ظاهر خواهیم شد.

وی در خصوص مسابقه نفت گچساران و بعثت کرمانشاه بیان کرد: قطعا ما برای گرفتن ۳ امتیاز مسابقه به کرمانشاه خواهیم رفت.

سرمربی نفت گچساران اذعان کرد: با شناختی که نسبت به تیم حریف داریم آنالیزهای خوبی توسط کادر فنی انجام شده و نقاط ضعف تیم حریف را شناسایی کرده‌ایم و به بازیکنان گفته‌ایم.

یزدی ادامه داد: با توجه به اینکه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم امیدوارم که بتوانیم با شکست بعثت کرمانشاه به نیم فصل اول پایان دهیم.

وی افزود: برای صعود به لیگ یک باید بتوانیم با برنامه‌ریزی و ایجاد انگیزه بالا در هر بازی فقط نگاهمان به کسب سه امتیاز باشد تا بتوانیم با صعود به لیگ یک مردم گچساران و هواداران خونگرممان را خشنود نماییم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بی نام گفت:

    بابا تورو خدا قبل بازی رجز نخونید تو بازی ثابت کنید ،نکنیدش مثل بازی های قبلی فقط بلف میزنید.امتیاز بگیر بعد بگو

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president