آوای جنوب

بازیکن نفت گچساران به لیگ برتر می‌رود/ یزدی: ۵ بازیکن به جمع ما می‌پیوندند

سرمربی نفت گچساران گفت: در نیم‌فصل دوم ۵ بازیکن جدید به جمع ما اضافه می‌شوند.

داریوش یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد، خدا را شاکر هستم که توانستیم با تیم نفت گچساران در جام حذفی فوتبال کشور درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز من، کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه از اینکه توانستیم هواداران گچسارانی را خشنود کنیم بسیار خرسندیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه مسابقات با صعود به لیگ یک مردم این شهرستان را خوشحال کنیم.

سرمربی نفت گچساران افزود: حضور شایسته و مقتدر نفت گچساران در جام حذفی موجب شد تا در فوتبال کشور نگاه‌ها به سمت نتایج این شهر باشد و علی‌رغم باخت در مقابل تراکتورسازی تبریز در گچساران شاهد این باشیم که هواداران ما را پس از بازی تشویق می‌کردند و این به ما برای ادامه فصل امیدواری می‌دهد.

یزدی اذعان کرد: با پایان یافتن جام حذفی نگاه ما به ادامه مسابقات لیگ دو کشور است و تنها هدفمان صعود مقتدرانه به لیگ یک است.

وی بیان کرد: حضور موفق و بازی‌های درخشان تیم نفت گچساران در جام حذفی نمایشگاه و ویترینی شد برای معرفی بازیکنان تیم نفت گچساران به فوتبال کشور.

سرمربی نفت گچساران گفت: در حال حاضر ۴ الی ۵ بازیکن ما را تیم‌های دیگر خواهان آنها هستند و به جمع تیم‌های لیگ برتری و لیگ یک خواهند رفت و خوشحالم از اینکه توانستیم در معرفی بازیکنانمان نیز موفق باشیم و در حال حاضر حسین حجازی در حال رفتن به استقلال خوزستان است و ما او را در ادامه مسابقات نداریم.

یزدی بیان کرد: هر چند یک بازی دیگر تا نیم فصل مانده است اما نقاط ضعف تیم خود را شناسایی کرده‌ایم و با موافقت و حمایت باشگاه در تدارک جذب ۴ تا ۵ بازیکن جدید به نفت گچساران هستیم.

وی ابراز کرد: صحبت‌های اولیه با بازیکنان جدید از طرف باشگاه صورت گرفته و به جز دروازه‌بان، بازیکنان خوبی در دفاع، میانه و مهاجم که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز دارند به جمع ما خواهند پیوست و بازیکنانی نیز محترمانه از نفت خواهند رفت که برای آنها نیز آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی نفت گچساران خاطرنشان کرد: هر چند بازی با تراکتورسازی تبریز تمام شده است اما بر خود لازم می‌‌دانم یک بار دیگر از تمامی هواداران خوب و خونگرم گچسارانی،عوامل برگزار کننده مسابقات، باشگاه و مدیریت نفت گچساران، هیئت فوتبال شهرستان گچساران، نیروهای انتظامی و امنیتی و تمامی عواملی که در پشت صحنه در برگزاری این مسابقه کمک کرده‌اند، تشکر ویژه داشته باشم.

یزدی گفت: برگزار شدن خوب بازی نفت گچساران و تراکتورسازی تبریز موجب شد که توان و پتانسیل شهرستان گچساران برای برگزاری مسابقات بزرگ به فوتبال کشور معرفی شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president