آوای جنوب

امام جمعه: افرادی که با شنیدن اسم فتنه جلسات را ترک می کنند باید بازخواست شوند

امام جمعه مارگون با بیان اینکه مسئولین و مردم اجازه ندهند کسانی که درصدد ترویج افکار فتنه گران و باغیان برانقلاب هستند پست های کلیدی و به عنوان سخنرانان شما قرار بگیرند گفت: چرا که حرف ها و تفکرات آن ها خلاف اندیشه و صحبت های رهبری است.

آوای جنوب؛

رحم الله خواجه پور امام جمعه مارگون گفت: بعضی از مسئولین میگویند ولایتمداریم ولی متاسفانه عملاَ خلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می کنند.

امام جمعه مارگون گفت: امروز عده ای حامی سیره و روش سران فتنه شدند که قطعا دراشتباه محض به سر می برند، مگر رهبری نفرمود نهم دی درتاریخ انقلاب ثبت شد مگر رهبری نفرمودند نهم دی مشت محکمی به دهان فتنه گران بود پس چرا عده ای میخواهند یک روز تاریخی وبصیرت را با شرکت نکردن در جلسات وراهپیمایی کم رنگ کنند؟ یقینا کسانی که به دنبال کم رنگ کردن این روز که روز بصیرت وتجدید بیعت با ولایت ورهبری است باشد به فرامین مقام معظم رهبری لبیک نگفتند بلکه برخلاف حرف ولایت ورهبری حرکت می کنند.

امام جمعه مارگون گفت: ائمه جمعه قطعا سران فتنه را محکوم و مردم را به شعارهای مرگ برفتنه گر و مرگ برآمریکا ترغیب و تشویق می کنند.

خواجه پور گفت :ما به وضوح می بینیم چه افرادی هنگامی که اسم فتنه می آید جلسه را مانند کنگره ۱۸۸۰شهید استان ترک می کنند و چه کسانی از حامیان فتنه در راس بعضی از پست ها استفاده می کنند و باید بازخواست شوند.

وی گفت: تفاوتی بین فتنه گران وحامیان فتنه گر نیست و مردم و مسئولین باید در این روز تاریخی یعنی نهم دی با مشت های گره کرده فتنه گران را محکوم و مشتی به دهان فتنه گران بزنند.

امام جمعه مارگون گفت: عده ای می گویند کسانی را که شما به عنوان سران فتنه معرفی می کنید قبلا برای این انقلاب زحمت کشیدند باید برای پاسخ این سوال به تاریخ رجوع کنند و ببینند مگر در زمان امیرالمومنین طلحه و زبیر در رکاب امام علی(ع) نبودند و مگر هر جا هتاکی به حضرت امیر(ع) می کردند همین طلحه و زبیر با هتاکان برخورد نکردند ولی یک روزی همین طلحه وزبیر جنگ جمل را بوجود آوردند و در مقابل امام علی(ع) شمشیر کشیدند.

وی گفت: آیا میتوان طلحه و زبیر را یاران و حامیان انقلاب علی(ع) تلقی کرد؟ مگر شمر ذی الجوشن درجنگ صفین تا مرز شهادت نرفت اما یک روزی همین شمر ذی الجوشن بر روی سینه ی امام حسین(ع) نشست و قاتل امام وی شد.

خواجه پور گفت: آن روزی که افرادی از سران فتنه به قول شما برای این انقلاب زحمت کشیدند امروز همان افراد شمشیر غلاف کردند و دل علی زمان را امروز خون کردند و امروز رهبری عظیم الشان ندای این عمار سرمیدهد. آیا میتوان امروز سران فتنه را حامیان رهبر وانقلاب نامید هرگز هرگز نمیتوان.

امام جمعه مارگون افزود: مسئولین و مردم اجازه ندهند کسانی که درصدد ترویج افکار فتنه گران و باغیان برانقلاب هستند پست های کلیدی وبه عنوان سخنرانان شما قراربگیرند؛ چرا که حرف ها و تفکرات آن ها خلاف اندیشه و صحبت های رهبری است.

خواجه پور گفت: مردم بصیر و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد مثل سال های قبل با حضور با شکوه در روز نهم دی خشم و انزجارخود را به رخ فتنه گران ومستکبران بکشانند و بیعت مجدد خود را در این روز عظیم به مقام معظم رهبری حفظه الله اعلام بدارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president