آوای جنوب

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران درگذشت پدر شهیدان محرابی را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی درگذشت مرحوم “حاج قاسم محرابی” پدر شهیدان محرابی را تسلیت گفت.

آوای جنوب؛

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران ، مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پیامی درگذشت مرحوم “حاج قاسم محرابی” پدر بزرگوار شهیدان سرافراز نصرت الله و نصرالله محرابی را به خانواده معظم شهدا ، بازماندگان معزز آن مرحوم و فرزند ایشان که از خانواده بزرگ صنعت نفت گچساران است و مردم ولایت مدار، غیور و شهید پرور شهرستان گچساران تسلیت گفت .
در متن این پیام آمده است .

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
اینک گچساران دیار حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس در فراق بزرگمردی از تبار قهرمانان شهید به سوگ نشسته است.
بی شک باید گفت پدران و مادران شهدا گنجینه ای ارزشمند برای انقلاب اسلامی هستند که با درگذشتشان داغی بر دل ها و زخمی بر جان می افتد.
بی تردید پدری همچون مرحوم “حاج قاسم مهرابی” که با همت بلند خویش مردانی انقلابی را تربیت و روانه میدان جهاد و شهادت کرده است ، میهمان دو فرزند سرافرازش بر سفره رحمت الهی شده است.
اینجانب به نمایندگی از کارکنان و هئیت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن تسلیت و تعزیت ، درگذشت این مرد بزرگوار و ایثارگر را به خانواده معظم شهدا ، بازماندگان معزز آن مرحوم و مردم غیور و شهید پرور خطه ولایت مدار گچساران تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال ، برای آن پدر بزرگوار و سرافراز علو درجات و هم نشینی با فرزندان شهیدش و شهدای کربلا و برای بازماندگان ایشان ، صبر و اجر مسئلت می نمایم .
هوشنگ صیدالی
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president