آوای جنوب

نامه ای به آیت الله ملک حسینی :نگذارید بر طبل سردسیر و گرمسیر و طائفه گری بکوبند

آوای جنوب؛

سید رحیم وفانژاد – در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
در کشمکش تغییر نام کهگیلویه و بویراحمد و یقینا بازی های منفعت طلبانه سیاسی پشت این ماجرا و نامه نوشتن ها و نقدها در خصوص کهگیلویه وبویراحمد و تکرار کلماتی چون غیرت و اصالت و محرومیت و عزت و چندین کلید واژه و کلیشه دیگر لازم بود مطلبی را به صورت سرگشاده محضرتان‌تقدیم نمایم. امید آن‌ میرود که با پیگیری های خود برخی از رفتارهای سوء و زننده را در کهگیلویه و بویراحمد پایان ببخشید.

صرف نظر از مقام علمی و معنوی ،حضرتعالی پسوند و پیشوندی بعنوان‌نماینده ولی فقیه در استان را دارید که اگر سخنی گفته میشود با شخصیت حقوقی شماست و در همین ابتدا اعلان مینمایم این نامه بدور از هر نوع حرکت سیاسی است که امید است حضرتعالی نیز برداشت سیاسی نسبت به این موضوع نداشته باشید و اجازه ندهید که دیگرانی برداشت سیاسی نمایند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد! ما از بزرگانمان شنیده ایم فقید مجتهد حضرت آیت الله ملک حسینی که غفران الهی بر ایشان باد در خصوص مسائل و اداب و هنجارها در کهگیلویه و بویراحمد هیچگاه سکوت نکردند، حتی در خصوص فلان لات خیابانی هم دستور دادند که امنیت مردم به خطر نیفتد و همین امر بود که ایشان را پدری معنوی برای این استان دانسته و ‌میدانیم و از شما نیز توقع میرود حال که در همان کسوت هستید برخی رفتارها در کهگیلویه بویراحمد را بررسی کنید و عکس العمل و رفتاری نشان دهید که عده ای بدانند هنوز سایه پدر بر این‌استان هست.
لازم است به‌ استحضار برسانم بانویی محجبه در دانشگاه آزاد گچساران مورد هتک حرمت قرار گرفته که توسط چندی از کارمندان و مسئولان دانشگاه روسری و چادر از سر ایشان نیز کشیده شده و سال گذشته نیز شبیه چنین حرکتی در دانشگاه آزاد یاسوج مشاهده‌گردید که چند دانشجو به سمت بانویی یورش برده و با وقاحت‌تمام‌ ایشان را مورد ضرب و شتم قرار دادند .ما بیم از آن داریم این رفتارها و هتک حرمت ها به بانوان محجبه و حتی بانوان دیگر ادامه داشته باشد . حرمت بانوان و مقام آنها را حضرتعالی بهتر از حقیر میدانید و‌نیک مستحضرید امیرالمومنین در برابر خلخال کشیدن از پای زن یهودی چه فرمودند .حال اینان که مسلمان و شیعه امیرالمومنین هستند،پس سکوت برای چه؟
حتی اگر این اتفاقات در خصوص یک بانوی مجرم هم اتفاق می افتاد باز هم سکوت جایز نبود چه برسد دانشجویان مومنه ای که به امر ولی امر مسلمین جهان وظیفه خود یعنی مطالبه‌گری را ادا کردند و اینگونه مورد هتک حرمت قرار گرفته اند‌.کمی لازم است به جای نام کهگیلویه و بویراحمد ،به بدنامی هایی که برای کهگیلویه و بویراحمد‌ بوجود آمده هم‌اهمیت داد.پس غیرت کهگیلویه و بویراحمد کجا رفت؟وای وای وای بر روزی که غیرتمان بر باد رود.
وچون نقش و جایگاه شما را چون پدری معنوی در این‌استان میبینیم از شما هم توقع پدری داریم که: نظم و آرامش و یکرنگی و مدیریت را در خانواده بزرگ کهگیلویه و بویراحمد حاکم نمائید.نگذارید به علما و ائمه جمعه توهین شود.نگذارید طائفه‌گرایی در استان شیوع‌پیدا کند.نگذارید بر طبل سردسیر و گرمسیر بکوبند.نگذارید آرامش از مردم سلب شود.نگذارید سایتها هر بی اخلاقی را در فضای سیاسی و اجتماعی ترویج دهند.نگذارید دانشگاها از حضور مادی و‌معنویتان خالی شود.نگذارید دانشگاها به بیراهه کش و قوسهای سیاسی تبدیل شود.نگذارید مردم محروم کهگیلویه و بویراحمد مایوس شوند.
پدر بودن گاهی نیاز به هزینه شدن هم دارد .
حضرت پدر! به ناموسمان بی حرمتی شده!نگذارید اینگونه رفتارهای رضاشاهی ادامه پیدا کند که مدیون‌ خون‌امام و شهیدان این‌انقلاب میشویم‌.
حضرت آیت الله‌ملک حسینی ! بجای نام کهگیلویه و بویراحمد برای بدنامی های کهگیلویه و بویراحمد چاره ای بیندیشید.

وسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president