آوای جنوب

پلمب ۱۷ قهوه‌خانه سنتی به صورت پنهانی متخلف در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از پلمب ۱۷ قهوه‌خانه متخلف در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران، اظهار کرد: تعداد ۱۷ قلیان‌سرا که تحت عنوان قهوه‌خانه سنتی به صورت پنهانی در سطح شهرستان گچساران فعالیت داشتند، پلمب کرد.

وی ادامه داد: طی هفته‌های گذشته واحدهایی تحت عنوان قهوه‌خانه سنتی اقدام به عرضه قلیان غیرمجاز و غیر بهداشتی به جوانان و نوجوانان کرده و چهره شهر را زشت و نازیبا کرده بودند.

فرمانده انتظامی گچساران افزود: پلیس انتظامی از طریق منابع اطلاعاتی این مکان‌ها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی چندین عملیات تعداد ۱۷ قلیان‌سرا را تاکنون جمع‌آوری و این مکان‌ها را که فاقد پروانه فعالیت بوده توسط اطلاعات شهرستان گچساران پلمب کرده‌اند.

موسوی با بیان اینکه همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید نسبت به این موضوع حساس بوده و از ایجاد چنین اماکنی پیشگیری شود، گفت: از آنجا که سیگار و قلیان موجب زمینه‌ساز اعتیاد است و پلیس شهرستان با دایر کردن چنین مراکزی مخالفت کرده و در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت چنین اماکنی با جدیت برخورد خواهد کرد.

وی بیان کرد: سرکشی و اشراف اطلاعاتی از مراکز سرگرمی، نظیر کلوپ‌های ورزشی، واحدهای صنفی، سفره‌خانه و کنترل مداوم مراکز فوق در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعیی و اخلاقی تاثیر مثبت داشته و از تبدیل شدن مراکز فوق به مرکزی جهت تجمع ارازل و اوباش و همچنین عرضه مواد مخدر پیشگیری خواهد کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: شهروندان گچسارانی به صورت شبانه روزی می‌توانند با تلفن ۱۱۰ تماس و تخلفات واحدهای صنفی را اعلام کنند و مطمئن باشند که پلیس در اولین صورت به خواسته آنان رسیدگی خواهد کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. جواد گفت:

    کاشکی قهوه خانه باشند پاتوق دختر وپسرای الاف هست

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president