آوای جنوب

فرماندار جدید شهرستان لنده: با همکاری و همراهی نماینده در آینده نزدیک لنده به جایگاه واقعی خود خواهد رسید

13950903001257_photoaفرماندار شهرستان لنده گفت: احداث جاده ارتباطی لنده به بهمئی در کمیسیون ماده ۱۲۵ استان به تصویب رسید.

آوای جنوب؛

دارا کریمی‌نژاد عصر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان لنده گفت: قرآن کتاب زندگی بوده که اولین کلمه‌اش خواندن و تدبر در خلقت و هستی می‌باشد.

وی با تسلیت ایام اربعین حسینی افزود: همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین درس‌بزرگی به جهانیان خصوصاً سردمداران استکبار داده است.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بر خود می‌بالیم که شیعیان جهان بار‌دیگر با حضور خود در همایش اربعین حسینی، عظمت و شکوه اسلام و مسلمین را به‌خوبی به نمایش درآوردند.

کریمی‌نژاد به جنایات استکبار در منطقه اشاره و یادآور شد: برگزاری چنین همایش بزرگی با وجود ناامنی‌های مختلف، نشان از اتحاد و انسجام شیعیان بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکا در حال منزوی شدن است گفت: به برکت اربعین حسینی و بیداری اسلامی، استکبار جهانی در سطح بین‌المللی منزوی شده است.

این مسؤول در ادامه با تبریک هفته بسیج افزود: اقتدار مؤلفه‌های بسیاری داشته ولی بسیج اوج اقتدار نظام را با حضور در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و … به همراه داشت.

فرماندار لنده یادآور شد: توکل بر خدا، رهبری امام خامنه‌ای، قدرت علمی و فناوری به همراه دیپلماسی ظریفانه نظام جمهوری اسلامی باعث اقتدار و صلابت ایران و ایرانی در عرصه جهانی می‌باشد.

کریمی‌نژاد در ادامه به رسالت و وظیفه رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: آگاهی‌بخشی به آحاد مختلف مردم با سلایق و دیدگاه‌های متفاوت وظیفه و مسؤولیتی سنگین بر دوش اهالی رسانه و مطبوعات است.

وی ادامه داد: خبرنگار کسی است که می‌تواند با قلم، دریچه دوربین و یا هر ابزار دیگری به توسعه و پیشرفت جامعه کمک کند.

کریمی‌نژاد با بیان اینکه رسانه‌ها از ارکان دموکراسی هستند گفت: نقد و انتقاد، روشنگری و بصیرت‌افزایی، پرهیز از شایعه‌پراکنی و تلاش برای احقاق حقوق ملت از ویژگی‌های مهم خبرنگاران و اهالی رسانه است.

وی افزود: اگر رسانه‌ها در نوع و نحوه اطلاع‌رسانی آزاد باشد و شفافیت و پاسخگویی در میان مسؤولان باشد، تمرکز قدرت و فساد و تباهی از جامعه رخت خواهد بست.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده به ظرفیت‌ها و پتانسیل این شهرستان اشاره و اذعان کرد: آینده نزدیک این شهرستان باید به‌عنوان قطب فرهنگی و گردشگری و هنری و ورزشی و … معرفی و نقطه قوت استان به‌شمار آید.

کریمی‌نژاد در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در‌خصوص فرهنگ و اقتصاد اشاره و خاطرنشان کرد: با جذب تسهیلات و سرمایه‌گذاری در این شهرستان می‌توان در دو حوزه فرهنگ و اقتصاد به جایگاه مطلوب و در شأن مردم این شهرستان دست یابیم.

وی ادامه داد: مردم و مسؤولان خبرنگار بله قربان‌گو نمی‌خواهند، خبرنگار باید با همراهی و همگامی، نقد سازنده و منصفانه و ارائه مشاوره‌های درست و راهبردی مسیر توسعه و پیشرفت را هموار سازد.

کریمی‌نژاد یادآور شد: امروز مردم به روحیه و امیدواری بیش از هر چیز دیگر نیازمند هستند، رسانه‌ها مثبت‌اندیشی و بیان خدمات نظام را همراه با نواقصات و راه‌کارهای رفع مشکلات را در سطح جامعه مطرح کنند.

فرماندار لنده به اولویت‌های فرمانداری این شهرستان اشاره و گفت: بهداشت و سلامت و خروج از بن بست همراه با توسعه راه‌های ارتباطی مهمترین اولویت و برنامه شهرستان می‌باشد.

کریمی‌نژاد ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان لنده اتصال این شهرستان به بهمئی بوده که با تلاش و پیگیری این مهم در کمیسیون ماده ۱۲۵ به تصویب و به کمیسیون تلفیق ارجاع گردید.

وی افزود: اگر مشکل راه ارتباطی شهرستان مرتفع شود در همه زمینه‌ها توسعه خواهیم یافت، البته اگر بتوانیم پتانسیل شهرستان و ظرفیت‌ها و محدودیت‌های آن را به‌درستی معرفی کنیم.

فرماندار لنده اضافه کرد: با توسعه اشتغال و اقتصاد و توانمندسازی روستائیان می‌توانیم از مهاجرت به شهر جلوگیری و به عمران و آبادانی منطقه کمک می‌شود.

کریمی‌نژاد به تعامل با نماینده مجلس اشاره و گفت‌: با همکاری و همراهی نماینده محترم در آینده نزدیک این شهرستان با جذب سرمایه‌گذاری، توسعه راه، بهداشت و … به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

فارس

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president