آوای جنوب

خطیب جمعه گچساران: موکب گچساران نمونه‌ای از عشق و ارادت گچسارانی‌ها به اهل بیت و ولایت است

امام جمعه موقت گچساران، همایش عظیم اربعین حسینی را اثبات وفاداری مردم به آقا اباعبدلله (ع) عنوان کرد و گفت: مردم با این حرکتشان یکبار دیگر در مسیر ولایت ثابت قدم ماندند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در در مصلی نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت و توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: ایام اربعین از فضیلت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: همایش عظیم اربعین حسینی، دلبستگی و عاشقی مردم به اهل بیت (ع) را اثبات وفاداری مردم به آقا اباعبدالله (ع) عنوان کرد و افزود: مردم با این حرکتشان یکبار دیگر در مسیر ولایت ثابت قدم ماندند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: پیاده‌رویی در اربعین و کربلا زمینه‌سازی برای حضور در قدس و رهایی مسلمانان از دست ظالمان است.

صفایی در ادامه به وجود موکب گچساران اشاره کرد و گفت: امروز این عشق و ارادات به امام حسین (ع) را نه تنها در دل شیعیان بلکه در همین گچساران به وضوح مشاهده کردیم.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به حرکت مسلمانان و دیگر اقلیت‌های کشورهای مختلف به سمت کربلایی معلی، یادآور شد: مطمئن باشید این حرکت جهانی یک مقصد و هدف متعالی را در پیش دارد.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم اصفهان اشاره کرد و گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب و ثابت شده است و بر اساس آن سخنان ارزشمند باید آگاه باشیم که چشم امید داشتن به امریکا یک خطای تاریخی است.

صفایی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: « دشمنان ما یک لحظه بیکار نبوده و در حال کار بر علیه جوانان ما هستند لذا در این فضا جایز نیست که یکبار نشست و کاری نکرد بلکه در این راستا باید تلاش دوچندان کرد».

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران موکب گچساران، گفت: موکب گچساران نمونه‌ای از عشق و ارادت گچسارانی‌ها به اهل بیت و ولایت است.photo_2016-11-15_20-21-06 photo_2016-11-15_20-08-27 photo_2016-11-15_20-08-42 photo_2016-11-09_17-56-04

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president