آوای جنوب

تیم فوتبال نفت وگاز گچساران به مصاف مارون کهگیلویه می رود

پناهپوریسرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد : تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان تیم فوتبال مارون کهگیلویه در گچساران خواهد بود.

آوای جنوب؛
اسماعیل پناهپوری با اعلام این خبر افزود: با توجه به انصراف تیم فوتبال راه آهن تهران از جام حذفی و برگزار نشدن این بازی در روز جمعه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دریک بازی تدارکاتی در گچساران میزبان مارون کهگیلویه خواهد بود.
وی ادامه داد: با نظر کادر فنی و در جهت آماده نگه داشتن بازیکنان برای مصاف با حریفان در لیگ دسته دوم کشور این بازی برنامه ریزی شده است.
پناهپوری عنوان کرد : با توجه به اینکه نفت و گاز گچساران در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور در هفته نهم مسابقات به مصاف تیم فوتبال زاگرس یاسوج می رود خاطرنشان کرد:این دیدار تدارکاتی می تواند نقش بسزایی در آمادگی هرچه بهتر بازیکنان نفت برای بازی مقابل زاگرس یاسوج داشته باشد.
اسماعیل پناهپوری خاطرنشان ساخت : تمام تلاش مدیریت ،کادر سرپرستی و فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران آماده نگه داشتن این تیم و حضور مقتدرانه در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
وی افزود : بر همین اساس روز جمعه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران تیم نفت و گاز در یک دیدار تدارکاتی راس ساعت۱۴:۳۰ به مصاف تیم فوتبال مارون کهگیلویه خواهد رفت.
سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان کرد: امیدواریم با حمایت های مردم و هواداران خونگرم گچسارانی و مسئولان بتوانیم این فصل را با موفقیت پشت سر گذاشته و به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود نماییم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president