آوای جنوب

آیت الله ملک حسینی : باندبازی ممنوع/برخی هر کاری را جناح بازی و چپ راست می دانند

ملک حسینینماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه امروز دشمن عفت ما را نشانه گرفته است، بیان کرد: بسیجیان ما باید با هوشیاری و دقت در مقابل این نقشه‌ها آگاهانه عمل کنند و با عمل خود آدمیت و شرافت انسانی را نمایان سازند.

آوای جنوب؛

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با دانش آموزان بسیجی همزمان با فرار رسیدن ۱۳آبانماه روز استکیار ستیزی گفت:شکست‌ناپذیری با خدا، رسول خدا و مومنین است.

حرکت امام حسین(ع) حرکتی بسیجی بود

وی در ادامه حرکت امام حسین (ع) را حرکتی بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی یعنی انسانی که خواسته با شهدای کربلا هم صف باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد تقابل انسانیت با حیوانیت، زشت و زیبا و کرامت را از مصادیق بسیج دانست و ابراز کرد: انسان کریم به سمت زیبایی‌ها و انسان پست به سمت زشتی‌ها تمایل دارد.

حادثه عاشوار پیروزی بزرگ خون بر شمشیر

ملک حسینی شهادت امام حسین (ع) در راه آرمان‌های بلند را پیروزی بزرگ و ماندگار در تاریخ بیان کرد و یادآور شد: امام حسین (ع) با شعار «هیهات من الذله» عزت را برای همیشه در تاریخ ثابت کردو به گفته نویسنده بزرگ مسیحی این قیام بزرگ راه جدید را به جهانیان نشان داد.

توحید قله آرمان بسیج

وی در ادامه با بیان اینکه توحید قله آرمان بسیج است، خاطرنشان ساخت: خداوندهرگز اجازه خواری و ذلت به انسان نداده است پس باید این عزت را قدر دانست.

نقشه دشمن تخریب وجهه والای بسیج در جامعه است

نماینده مردم  استان در مجلس خبرگان رهبری، توحید، رسالت، نظام انتقال پاکی‌ها، نظام تربیت، مدیران و جامعه انسانی غیرتمند را از آرمان‌های بسیج دانست و افزود:دشمن امروز از طریق شبکه‌های مجازی و فیلم‌های مختلف قصد صدمه زدن و تخریب جوانان ، کشور  و از جمله فرهنگ بزرگ بسیجی را دارد.

ملک حسینی با اشاره به گفته مسؤولان شبکه‌های خارجی در مورد هجمه های آنان بر ملت ایران گفت: طبق گفته خودشان هدف دشمن تخریب خانواده‌ها و در راس آنها مادران و و بی بند بار کردن فرهنگ اصیل خانواده است.

دشمن عفت جامعه را هدف گرفته است

وی با بیان اینکه امروز دشمن عفت ما را نشانه گرفته است، بیان کرد: بسیجیان ما باید با هوشیاری و دقت در مقابل این نقشه‌ها آگاهانه عمل کنند و با عمل خود آدمیت و شرافت انسانی را نمایان سازند.

نماینده ولی‌فقیه دراستان الگو بودن، نداشتن غرور، هماهنگی و استفاده از ظرفیت‌ها را از نشانه‌های انسان‌های بسیجی دانست و گفت: بسیجیان باید این موارد را مورد توجه قرار دهند.

نباید زمانها را به آسانی از دست داد

ملک حسینی در ادامه بر استفاده از ظرفیت‌های زمانی، مکانی و انسانی تاکید کرد و گفت: زمان‌ها بستر رشد و مساجد محل رشد هستند و مسئولان و جولانان باید به این دو مقوله نگاه بیشتری داشته  باشند.

برخی همه کارها را سیاسی می دانند

ملک‌حسینی با تأکید بر استفاده و به‌کارگیری ظرفیت‌های انسانی به دور از جناح‌بازی و باند‌بازی، یادآور شد: خط قرمز کشیدن میان انسان‌ها سیاه کردن جامعه است که متأسفانه امروز برخی هر کاری را جناح بازی و چپ راست می دانند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president