آوای جنوب

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح :پیامک‌هایی از وضعیت دانشگاه‌های این استان می‌آید؛دانشجویان در مقابل آنها بیاستند

photo_2016-10-26_22-39-57نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح با اشاره به وظیفه دانشجویان بسیجی گفت: دانشجوی بسیجی در مقابل ساختارشکنی هرگز خاموش نمی‌نشیند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر عصر امروز در نشست دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان گچساران در دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد با اشاره به اینکه هر کس روحیه بسیجی دارد یک بسیجی است، اظهار داشت: افرادی بودند که پیامبر اکرم(ص) را ندیدند اما از آن حضرت اطاعت کردند.

وی با بیان اینکه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد آزادسازی خرمشهر مبنی بر اینکه «باید در تمام زمینه‌ها زره بپوشیم»، ادامه داد: دانشجویان باید در خصوص جهاد کبیر یک بحث مفصلی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح در خصوص جهاد کبیر خاطرنشان کرد: این واژه فقط و فقط در قرآن آمده است و بعد از نزول قرآن کریم این واژه توسط هیچکس به جز امام راحل و پس از آن مقام معظم رهبری که با صراحت فرمودند، بیان نشده است.

حسینی‌صدر اضافه کرد: به هر حرکتی که نهایت تلاش در آن باشد جهاد می‌گویند؛ مثال به استادی که در دانشگاه با سعی و تلاش درس می‌دهد اما این تلاش باید به سقف خود برسد.

وی یادآور شد: رسول خدا(ص) می‌فرمایند که جهاد اکبر جهاد با نفس است و جهاد با دشمن را جهاد اصغر می‌نامند، چراکه انسان تا زمانی که بر نفس خود پیروز نشود، نمی‌تواند جهاد اکبر کند.

این مسؤول با بیان اینکه خداوند خطاب به پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید که تقوا کنید و از دشمن مقابل تبعیت نکنید، اضافه کرد: همواره از خلقت انسان دو جبهه وجود داشته است، یک جبهه حق و دیگری جبهه باطل.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جبهه حق زمانی به وجود می‌آید که جبهه باطل به میان آمده باشد، تشریح کرد: مطمئناً حرکت جبهه حق به کسانی لطمه می‌زند، چراکه این‌ها منافع خود را در خطر می‌بینند.

حسینی صدر متذکر شد: پیامبران و امامان صاحبان و نماد جبهه حق هستند و ما باید همواره از آنها الگو بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقایع صدر اسلام افزود: وقتی پیامبر اسلام(ص) همه را دعوت به اسلام کردند، عده‌ای نزد آن حضرت آمدند و وارد مذاکره شدند که پیامبر اکرم(ص) در جواب آنها فرمودند که اگر شما خورشید را در دست راست و قمر را در دست چپ من قرار دهید هرگز از جبهه حق دست برنخواهم داشت.

این مسؤول اظهار کرد: وقتی دشمن عزم خود را در مذاکره جزم کرده است یا باید کوتاه آمد یا مقابل او ایستاد.

حسینی‌صدر ادامه داد: با تسلیم شدن و کوتاه آمدن تحریم‌ها آغاز می‌شود و ظلم‌ها بیشتر می‌شود و امروز نیز در حال مشاهده آن هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری ماجرای شعب ابی طالب در مدینه که فرموده بودند هیچ کس با پیامبر(ص) نباید رابطه‌ای داشته باشد آن را با شباهت به مسائل امروزی تشبیه کرد و گفت: درست مثل همین اقدامی می‌ماند که وزارت خزانه‌داری آمریکا انجام داد و اعلام کرده هر کس با ایران ارتباط داشته باشد ما با او ارتباطی نداریم.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) در شعب ابی‌طالب از هستی خودش گذشت و ما نیز باید بتوانیم در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کنیم، چراکه جبهه حق یعنی تبعیت نکردن و نکردن از دشمن است.

حسینی صدر ادامه داد: تبعیت کردن از دشمن به مثابه پا گذاشتن بر روی ۱۸۰۰ شهید گلگون کفن استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جبهه سومی وجود دارد که می‌گوید ما تندروی این گروه و افراطی‌گری آن طرف را قبول نداریم و می‌گویند ما میانه هستیم.

وی تأکید کرد: براساس روایات قرآنی جبهه سوم در جبهه باطل تعریف شده است و براساس روایات قرآن و نهج‌البلاغه ما جبهه سومی نداریم و این مثل نفاق است.

حسینی صدر تبیین کرد: نباید مومنین، کافران را به عنوان دوست خود انتخاب کنند، آنها دوست دارند که شما را نیز مثل خودشان کافر کنند.

وی ادامه داد: دنیا دید که در همین سوریه و دریای مدیترانه هزاران کودک در آب غرق شدند و از بین رفتند و در فرانسه و لهستان نیز مشاهده کردند با پناهندگان چگونه برخورد شد و قراردادهای حقوق بشری را زیر پا گذاشتند، پس ما چگونه باید با آنها کنار بیاییم.

حسینی‌صدر عنوان داشت: ما در جهاد کبیر با چه کسانی کنار بیاییم با آنهایی که می‌خواهند کدخدای دهکده جهانی باشند، اما این روزها مشاهده می‌کنیم در مناظراتشان چگونه با سند زنده پته یکدیگر را بر روی آب می‌ریزند.

وی با بیان اینکه این‌ها می‌خواهند بر گرده بشریت حکومت کنند، بیان کرد: اشتباه می‌کنند آن کسانی که فکر می‌کنند زندگی با آنها لذت‌بخش است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بسیج دانشجویی یک رسالت بزرگ به معنای واقعی دارد، پیامک‌هایی این روزها برای من از وضعیت دانشگاه‌های این استان می‌آید که انتظار ما این است دانشجویان ما در مقابل کسانی که در دانشگاه‌ها حرف‌های آن چنانی می‌زنند، بایستند.photo_2016-10-26_22-40-09

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president