آوای جنوب

واکنش احمد خورشیدی به اظهارات وزیر بهداشت:امثال شما با فداکاری مردان جهادی به مناصب رسیده‌اند/امضای مردان جهادی و ائمه جمعه زیر هیچ قرارداد ننگینی نیست/با سربازان زینب و حسین(ع) در نیفت

به خاطر مبارکتان می‌آوریم که همین ائمه جمعه و جماعت و روحانیون بودند که امضایشان زیر هیچ خیانت‌نامه‌ای نرفته، اما تا دلتان بخواهد قراردادهای ننگین با امضا و تایید غیر روحانیون و فرنگ رفته‌ها و متاثرین از فرنگ ممهور شده است

خورشیدیدبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی در خصوص اظهارات اخیر وزیر بهداشت گفت: امثال وزیر بهداشت با فداکاری مردان جهادی به مناصب رسیده‌اند.

آوای جنوب؛

سردار احمد خورشیدی‌آزاد در خصوص اظهارات اخیر وزیر بهداشت اظهار کرد: آقای قاضی‌زاده خوب است بداند خون همین سرداران حرم که در حلب و زینبیه ریخته شد امنیتی را در کشور ما تثبیت کرد که شما اکنون از آن استفاده می‌کنید.

وی ادامه داد: آقای دکتر فراموش نکنید که پزشک شدن و موقعیت شما هم به واسطه فداکاری همین رزمندگان مظلوم است و به راستی اگر سرداران قلم، علم و حرم نبودند شما در کدام سرزمین می‌توانستید به چنین جایگاهی برسید.

دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی اضافه کرد: خوب است برای همین سربازان مظلوم که شما از رهگذر فداکاریشان به چنین جایگاه‌هایی رسیدید، دعا کنید.

وی افزود: آیا شما انتظار دارید مردان جهادی این مرز و بوم تماشاگر بدترین ظلم‌ها به اقتصاد، معیشت، دین و اخلاق مردم باشند و دم بر نیاورند.

خورشیدی‌آزاد تبیین کرد: اما یادتان باشد این کشور هم سرباز و سردار و مداح می‌خواهد و هم پزشک و مهندس و معلم و روحانی، این مردم هم اقتصاد خوب می‌خواهند و هم اخلاق و دین‌داری و نمی‌توان هیچکدام از این الزام‌ها را نفی کرد.

وی افزود: به خاطر مبارکتان می‌آوریم که همین ائمه جمعه و جماعت و روحانیون بودند که امضایشان زیر هیچ خیانت‌نامه‌ای نرفته، اما تا دلتان بخواهد قراردادهای ننگین با امضا و تایید غیر روحانیون و فرنگ رفته‌ها و متاثرین از فرنگ ممهور شده است.

خورشیدی‌آزاد اضافه کرد: انصاف چیز خوبی است؛ خود شما تا چند روز پیش و قبل از اظهار نظر رئیس‌جمهور روغن پالم را به شدت مضر به حال سلامتی مردم اعلام می‌کردید اما به محض اینکه آقای روحانی در سفر مالزی به دفاع از آن پرداخت، شما هم برای به یکباره تغییر موضع داده و حرف چندین ساله خود را در چند ثانیه عوض کرده‌اید.

وی عنوان کرد: نمی‌خواهم شغل آقای وزیر را تقبیح کنم چون این شغل نیاز اساسی کشور است، اما باید به ایشان متذکر شد که ابوالفضل‌العباس(ع) اول سردار علم و حرم و قلم بود.

خورشیدی‌آزاد در ادامه افزود: آقای وزیر بهداشت یادشان باشد سرداران حرم در عاشورای سوریه کار حسینی می‌کنند و مداحان و روحانیون در ایران و همه نقاط عالم کار زینبی و اگر حضرت زینب(س) نبود عاشورا برای همیشه در کربلا می‌ماند و اگر کار عاشورا تمام می‌شد دین و آزادی برای ابد دفن می‌شدند.

سردار خورشیدی در پایان خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد:سرداران حرم کاری حسینی کردند و سرداران قلم و علم کار زینبی و با سربازان زینب و حسین(ع) در نیفت برادر چرا که بس تجربه کردیم در این دیر مکافات با درد کشان هرکه در افتاد برافتاد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. امیرعلی گفت:

    زنده باد سردار خورشیدی آزاد مردی از دیار گچساران

  2. علی گفت:

    چقدر قشنگ حرف زدی ایا خودتان به ان عمل میکنید یا فقط برای این دوره است چرا در هشت سال گذشته به فکر خون شهدا نبودید

  3. زهرا گفت:

    سردار خورشیدی در پناه خدا سربلند وسرافراز باشید که جواب ظالمان را می دهید
    لعنت الله علی قوم الظالمین

  4. عشق گفت:

    سلام . بر غیرتت برادر خورشیدی . اگر سپاه نبود و نباشد .. کشور نبود و نیست

  5. کریمی گفت:

    زنده باد احمد خورشیدی سردار گچسارانی

  6. انصار گفت:

    خوب است دراین جامعه درمقابل خیانتکارآن ساکت نباشند دست مریزاد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president