آوای جنوب

اهدای شال عزای هیئت آبادانی های گچساران به تاجگردون+تصاویر

5286562_916اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است.

آوای جنوب؛

در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.
بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های ۲۴ ساعت اخیر شان بگذاریم.
غلامعلی جعفرزاده ایمن ابادی نماینده مردم  شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نوشت: “ظهر جمعه ٢٣ مهر ماه بازدیدی داشتم از نحوه چگونگی ساخت ساختمان بزرگ دانشگاه پیام نور بالغ بر شش هزار مترمربع در منطقه مسکن مهر رشت و النهایه عکس یادگاری به همراه رئیس و معاونین استان .”

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت: “در شبهای محرم حسب روال از هیات خوب و گرم به اصطلاح آبادانیها بازدید داشتم. دوستان خوب و گرمی هستند. لوح عزای ابا عبدالله را به من هدیه کردند.”
5286562_916

دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی نوشت:” دست‌خط دکتر پزشکیان برای برنامه «دست‌خط»

بسم الله الرحمن الرحیم همچو آیینه مشو محو جمال دگران از دل و دیده فروشوی خیال دگراندر جهان بال و پر خویش گشودن آموزکه پریدن نتوان با پر و بال دگرانآتش از ناله مرغان حرم گیر و بسوزآشیانی که نهادی به نهاد دیگران . با آرزوی توفیق و سربلندی برای ملت ایران و موفقیت برای برادران و خواهران دست‌اندرکار این برنامه.”


علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی نوشت:”آخرین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) با حضور رهبر انقلاب، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.”

محمد دامادی نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نوشت:”یکی از مهمترین دغدغه ها و اولویت های بنده از ابتدای ورود به مجلس بحث خروج خط راه آهن ساری از محیط شهری بوده و امیدوارم در دوره جدید این مهم با همکاری وزارت مربوطه و تخصیص اعتبار لازم محقق شود.”


روح الله حضرت پور نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی نوشت:”در جوار امام زاده محمد و ابراهیم”


محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس مجلس شورای اسلامی نوشت:”رهبر معظم انقلاب:فقط وامدار آن سوگندی که خورده اید باشید.”
انتهای پیام/
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president