آوای جنوب

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح در گچساران : برخی از مسئولان تازه از خواب بیدار شده اند

از حادثه عاشورا نکات مهمی می‌توان آموخت و با اوضاع فعلی خود تطبیق داد تا با عبرت گرفتن از آن شاهد تکرار تلخ چنین اتفاقاتی در جامعه اسلامی نباشیم

امام جمعهمسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح گفت: برخی از مسئوولان کشور تازه از خواب بیدار شدند و اعتراف می‌کنند که آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در جمع هیأت رزمندگان شهرستان گچساران اظهار کرد: امامان مظهر رأفت و رحمت جامعه کنونی و پیشین هستند.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: جهل و بی‌بصیرتی عده‌ای که خود را مسلمان می‌نامیدند، نماز می‌خواندند و روزه می‌گرفتند باعث به وقوع پیوستن جنایت تکان‌دهنده‌ای به نام عاشورا در صدر اسلام شد.

وی گفت: از حادثه عاشورا نکات مهمی می‌توان آموخت و با اوضاع فعلی خود تطبیق داد تا با عبرت گرفتن از آن شاهد تکرار تلخ چنین اتفاقاتی در جامعه اسلامی نباشیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر تصریح کرد: یکی از این نکات قابل تامل که با زمان امروز ما قابل مقایسه است، پدیدار شدن گروه‌هایی است که با نام اسلام و دین به کشتار و قتل و جنایت دست زده و این جنایات را یک نوع عمل ثواب و به قصد تقرب به خدا و بهشت انجام می‌دهند.

وی اذعان داشت: این اتفاق در زمان ما بار دیگر به جریان افتاده و جهالت و بی‌بصیرتی باعث به وقوع پیوستن جنایات تکان‌دهنده شده است و این را بدانیم در واقعه عاشورا در صف مقابل حسین بن علی(ع) همه مسلمان بودند و دشمن خارجی و غیر مسلمان نبود و آگاه باشیم که امروز دشمن با همین سیاست اموی به جنگ مسلمانان آمده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح خاطرنشان ساخت: اسلام آن‌قدر که در پیمان‌شکنی مظلوم بوده در برابر شمشیرزنی مظلوم نبوده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند به دشمنان اسلام نباید اعتماد کنید؛ مانند قضیه برجام است که دشمن به تعهدات خود عمل نکرد.

وی گفت: برخی از مسوولان کشور تازه از خواب بیدار شدند و اعتراف می‌کنند که آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است.

این مسوول در ادامه گفت: دشمنان نظام و انقلاب این نکته مهم را به خوبی بدانند و فراموش نکنند که ملت آگاه و بابصیرت ایران اسلامی در هیچ زمینه‌ای از جمله طرح برجام و مسائلی از این قبیل تسلیم زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های آنان نمی‌شوند.

حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: توان دفاعی و روحیه دفاعی ما سبب شد آمریکا یا هر کشور دیگری به فکر حمله به ما نباشد لذا امروز هم مانند گذشته به روحیه و اخلاق انقلابی نیاز داریم.

وی به عهدشکنی‌ غربی‌ها و به خصوص آمریکایی‌ها اشاره و تصریح کرد: با وجود اینکه جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود درباره برجام عمل کرده است، اما هنوز اقدام مؤثری از جانب آمریکا و غرب در این باره انجام نشده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president