آوای جنوب

التیماتوم بی سابقه عدل هاشمی پور به شورا و شهرداری دهدشت

عدلنماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از عملکرد شورا و شهرداری دهدشت در انجام خدمات شهری انتقاد کرد و گفت:اگر بغضم بترکد با جدیت کامل با شورا و شهرداری برخورد خواهم کرد.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی‌پور در بازدید از اداره پست دهدشت ضمن ابراز رضایت از خدمات پستی این شهرستان افزود: باید از این حالت گمنامی بیرون بیایید و عملکرد خود را به مردم گزارش دهید.

وی از نیروی انسانی به عنوان اولین مسیر برای رسیدن به توسعه یاد و تصریح کرد: بدون نیروی انسانی متعهد هرگز به فناوری و اطلاعات دست نخواهیم یافت.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با بیان این‌که چراغ‌های خوبی برای حوزه انتخابیه‌ام روشن شده گفت: با کمک ۵۰ میلیاردتومانی دفتر مقام معظم رهبری به محور پاتاوه – دهدشت، این پروژه تا عید سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

هاشمی‌پور وضعیت کنونی فضای شهری دهدشت را نگران کننده عنوان و تاکید کرد: اگر بغضم بترکد با جدیت کامل با شورا و شهرداری برخورد خواهم کرد.

وی اظهار کرد: ورودی و زیبایی هر شهرستان چشم آن شهر است و اما وقتی وارد دهدشت می‌شویم با دیدن ورودی‌های آن غم بر چهره‌ها می‌نشیند.

هاشمی‌پور با بیان این‌که شهرداری فقط چشم به ماده ۱۸۰ دوخته است، گفت: شهرداری هر شش ماه یک بار می‌توانست یکی از این ورودی‌ها را تکمیل کند.

نماینده کهگیلویه در مجلس اضافه کرد: خدا می‌داند چقدر دستگاه مهندسی در این شهرستان خواب است، مدیر خوب مدیری است که از زمان به بهترین نحو استفاده کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم شورا و شهرداری تدبیری بیندیشند و مردم را از این نگرانی در بیاورند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president